Någon som saknar en Grön Kawa Ninja?!?

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
525 + pitpro 125cc
Sluta hacka på Mephiboseth nu tycker iallafall jag!

Han gjorde iallafall en instats eller?

Gren

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
XT 600
G-MAN skrev:
Sluta hacka på Mephiboseth nu tycker iallafall jag!

Han gjorde iallafall en instats eller?

Jag instämmer. Minst hälften av befolkningen i Sverige hade skitit i hojen och glömt bort det hela. Några procent hade snott delar.

wader

Ny medlem
Gick med
25 May 2004
Hoj
ninja
jag tycker att man ska ringa bilregistret istället för att kopla in polisen direkt. försöka få tag i ägaren själv. det hände exakt min vän det där. han la en hoj med halvförsäkring o jag körde in honnom till sjukstugan han var i oki skick lite öm bara. men hans mamma fick ett samtal om att sonens hoj låg i diket o att han saknades, vad händer i den kvinnan då :kocko visst måste man kolla runt men samma stund du ringer poppo så har killen som äger i fråga ingen chans till ett fb o påstå att den e stulen. polarn gjorde 45000kr back i det ögonblicket. :va

e lite iriterande med folk som alltid ska ha något o säga men klart man måste kolla om du har en kropp någonstans liv framför allt.

Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
wader skrev:
jag tycker att man ska ringa bilregistret istället för att kopla in polisen direkt. försöka få tag i ägaren själv. det hände exakt min vän det där. han la en hoj med halvförsäkring o jag körde in honnom till sjukstugan han var i oki skick lite öm bara. men hans mamma fick ett samtal om att sonens hoj låg i diket o att han saknades, vad händer i den kvinnan då :kocko visst måste man kolla runt men samma stund du ringer poppo så har killen som äger i fråga ingen chans till ett fb o påstå att den e stulen. polarn gjorde 45000kr back i det ögonblicket. :va

e lite iriterande med folk som alltid ska ha något o säga men klart man måste kolla om du har en kropp någonstans liv framför allt.
Va? Missa du en ironismajli lr två där?

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
wader skrev:

Hahahaaa...antingen är du ett skämt eller så är inte alla fåren hemma

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...