Någon som ska köra upp till Knudan imorn som åskådare?,kanske samhojning upp?.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Någon som tänkt o hoja upp till knutstorp o kolla lite på rookie körningarna osv imorn morgon?.
Körningarna börjar väl kring kl 9 va ?.
Kanske inte behöver vara där exakt vid den tiden men kan kanske köra mellan 8:30-9:00,vad sägs om att samlas på Statoil i Staffanstorp? o kanske hitta nån rolig väg upp.
Jag ska dock tillbaka hem så jag är hemma kring 12:30-13:00,somliga börjar jobba kl 14 :mad: o ska ner ända till Trellehåla.
OBS! i mån av torr väder på lördag annars stannar jag hemma o trimmar :) ,pallar inte ta tråkiga bilen upp dit.
Kom med förslag så spikar vi en tid när vi kan samlas o köra upp ihopa.

Last edited:

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
kl. 9,00 - Rookie 600 tidsträning
kl.9,30 - Rookie 1000 tidsträning
kl 10,00 - Rookie 600 tidsträning
kl 10,30 - Rookie 1000 tidsträning

kl 11,00 - ERF Tidsträning

11,40 - Race Rookie 600
12,10 - Race Rookie 1000

ERF mellan 13 - 17

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
R1 racer skrev:
Någon som tänkt o hoja upp till knutstorp o kolla lite på rookie körningarna osv imorn morgon?.
Körningarna börjar väl kring kl 9 va ?.
Kanske inte behöver vara där exakt vid den tiden men kan kanske köra mellan 8:30-9:00,vad sägs om att samlas på Statoil i Staffanstorp? o kanske hitta nån rolig väg upp.
Jag ska dock tillbaka hem så jag är hemma kring 12:30-13:00,somliga börjar jobba kl 14 :mad: o ska ner ända till Trellehåla.
OBS! i mån av torr väder på lördag annars stannar jag hemma o trimmar :) ,pallar inte ta tråkiga bilen upp dit.
Kom med förslag så spikar vi en tid när vi kan samlas o köra upp ihopa.
Vi är 3 stycken som ska upp med, MEN... Kasst väder så tar vi bil...
TheDude ringer mig imorgon så får vi se hur det blir. Men är det fint väder så kan vi ju köra ihopa och då är vi ju i alla fall en 5-6 pers.

Bjölle

Rederöv
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
Piaggio Sfera 80cc
Jag och Jalle kommer att "motarda" oss upp till Knudan. Avresa 0915 från Höllviken, tre tankstopp, Svedala, Gårdstånga och Svalöv (10min kickande vid varje), ett ev. två servicestopp, Klågerup och Dalby. Inget avancerat bara olja och filter. Ett stopp kommer också att göras för att återfå känsel i bakpartiet samt få bort stickningar i fingrar.

Det är lätt att åka motard! :yoparty

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Bjölle skrev:
Jag och Jalle kommer att "motarda" oss upp till Knudan. Avresa 0915 från Höllviken, tre tankstopp, Svedala, Gårdstånga och Svalöv (10min kickande vid varje), ett ev. två servicestopp, Klågerup och Dalby. Inget avancerat bara olja och filter. Ett stopp kommer också att göras för att återfå känsel i bakpartiet samt få bort stickningar i fingrar.

Det är lätt att åka motard! :yoparty

Hmm...vi skulle kanske kunna mötas upp någonstans? Jag, Dangerous_dave, en polare till D_D och R1_racer startar från S-oil i S-torp mellan 08:30 - 09:00 :) Vi ska försöka leta oss upp på kringelikrok :tummenupp

Om ni skulle se detta i sista sekund eller något så når ni mej på 0704-237134 (jag nås dygnet om på det numret) :tummenupp

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
TheDude skrev:
Hmm...vi skulle kanske kunna mötas upp någonstans? Jag, Dangerous_dave, en polare till D_D och R1_racer startar från S-oil i S-torp mellan 08:30 - 09:00 :) Vi ska försöka leta oss upp på kringelikrok :tummenupp

Om ni skulle se detta i sista sekund eller något så når ni mej på 0704-237134 (jag nås dygnet om på det numret) :tummenupp

J*vla pissväder :mad: Jag, D_D + en polare och eventuellt R1_racer + polare trotsar rusket ändå och kör upp!

Våga Vägra Väder!

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
Det blev ju perfekt, tvätta stället och hojen samtidigt...
Plus att vi faktiskt kom dit efter diverse powerslide:ar och prylar :lol
TheDude skrev:
J*vla pissväder :mad: Jag, D_D + en polare och eventuellt R1_racer + polare trotsar rusket ändå och kör upp!

Våga Vägra Väder!

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Bjölle skrev:
...för att återfå känsel i bakpartiet samt få bort stickningar i fingrar.

Jalle har kronisk smärta i bakpartiet som en följd av åratal med vilt festande på gayklubbar!!!

Bjölle

Rederöv
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
Piaggio Sfera 80cc
oscar skrev:
Jalle har kronisk smärta i bakpartiet som en följd av åratal med vilt festande på gayklubbar!!!

Jag trodde det berodde på att han nött hojsadel sen 1981, vilket inte borde vara så långt i från det år du kom till världen unge herr H-kansson..?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln