Någon som spelat nya Grand Theft Auto

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Och vem skulle stjäla nånting i somalia? Jag tror det är trickfilmat.

:lol
Stämmer, det är ett riktigt crappy land. De kan inte ta hand om sina naturresurser, de har skithög barnadödlighet, noll i invandring för ingen vill flytta dit och de har inte ens en regering, hur B är inte det?

Så att GTA:a där känns inte aktuellt, kul lir liksom, irra runt på en åsna i öknen utan något alls att sno. :(

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
:lol
Stämmer, det är ett riktigt crappy land. De kan inte ta hand om sina naturresurser, de har skithög barnadödlighet, noll i invandring för ingen vill flytta dit och de har inte ens en regering, hur B är inte det?

Så att GTA:a där känns inte aktuellt, kul lir liksom, irra runt på en åsna i öknen utan något alls att sno. :(

Tar också bort spänningen när det aldrig kommer nån polis även när man har sex stjärnor och om man dör så måste man ju börja om från början då det inte finns nått sjukhus att vakna upp utanför.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Tar också bort spänningen när det aldrig kommer nån polis även när man har sex stjärnor och om man dör så måste man ju börja om från början då det inte finns nått sjukhus att vakna upp utanför.

Att bli jagad av kamelburna klanledare kan i och för sig vara ännu värre än militärerna i San Andreas. För att inte tala om när de fångar en och man får uppleva de medeltida ritualerna. :gnissla

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Att bli jagad av kamelburna klanledare kan i och för sig vara ännu värre än militärerna i San Andreas. För att inte tala om när de fångar en och man får uppleva de medeltida ritualerna. :gnissla

Haha jag börjar få visioner om när man får tag på den bästa åsnan och kraschar in i sidan på en klankamel så dom börjar jaga en, då drar man därifrån på bakbenen, får bonus för att man sprungit 100m på bakbenen och sen blir det ett unikt hopp i slowmotion över en sanddyna med tonerna från radiostationen Mocharbi ab asalam i bakgrunden. Som radiopratare har dom fått Usama bin laden som lägger in smyglägger in lite referenser till populära terrorfilmer han gjort. Jag börjar nästan bli positiv till det här nu!

geting

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Hoj
Väntar på en Mille...
Haha jag börjar få visioner om när man får tag på den bästa åsnan och kraschar in i sidan på en klankamel så dom börjar jaga en, då drar man därifrån på bakbenen, får bonus för att man sprungit 100m på bakbenen och sen blir det ett unikt hopp i slowmotion över en sanddyna med tonerna från radiostationen Mocharbi ab asalam i bakgrunden. Som radiopratare har dom fått Usama bin laden som lägger in smyglägger in lite referenser till populära terrorfilmer han gjort. Jag börjar nästan bli positiv till det här nu!

Sanddyna???

geting

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Hoj
Väntar på en Mille...
det heter sanddyn resp sanddyner

dyna/dynor är sådana du har på trädgårdsmöblerna =)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs

Enligt saob så fungerar båda två, hittar inget om plural men i min erfarenhet så är -er plural bara talspråk, det rätta är ju t.ex kattor istället för katter. För att återgå till ämnet så verkar du ju vara expert på sanddyn, kunde du inte då listat ut vad jag menade?

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-

Intressant. Vet du förresten vad den yttersta frågan för allt djurliv i öknen är? Det är vatten.
Och det kan säkert verka svårt att tro det, men det är inte alls onödigt, utan kan snarare vara riktigt fördelaktigt med päls i öknen. En täckande pälsdräkt, som kamelens och dromedarens, verkar som en barriär mot den ofta outhärdliga värmestrålningen. Samma fenomen kan man se hos de nomadfolk som lever i öknen där man ofta bär täckande klädsel.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Underbart, skicka manus till Rockstar. :tummenupp
Glöm inte att istället för Paint Shop så är det Sharia Stop, där man kan fixa till sin fru/dotter/whatever som dragit vanära över släkten.
Ammu Nation har blivit Cut the Clit där man kan köpa sax eller kniv. Standardvapnet får bli herde-käpp.

Edit:
Sanddyna är samma sak som kudde fast för ökenfolk.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Underbart, skicka manus till Rockstar. :tummenupp
Glöm inte att istället för Paint Shop så är det Sharia Stop, där man kan fixa till sin fru/dotter/whatever som dragit vanära över släkten.
Ammu Nation har blivit Cut the Clit där man kan köpa sax eller kniv. Standardvapnet får bli herde-käpp.

Edit:
Sanddyna är samma sak som kudde fast för ökenfolk.

Det är väl snarare det som hindrar att utveckla spelet, det skulle bli så jävla jobbigt med alla olika vapen som ska med i spelet...

För är det någonting dom har så är det vapen.

Dessutom måste dom ju koda spelet så att hälften av vapnen inte fungerar, eftersom dom har rostat ihop totalt.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!