Hej, jag heter Henrik och ska skriva ett projektarbete under våren om valfritt ämne. Ämnet jag valde blev Roadracing med inriktning på Rookie 600/1000 klasserna eftersom motorsport ligger mig varmt om hjärtat och att jag själv kör hoj. Men jag har själv ingen egen erfarenhet av RR så jag kan inte ge en heltäckande bild av sporten och ge den en rättvis återgivning. För att få projektet godkänd behövs det minst en intervju med någon som är väl insatt i sporten och gärna med en hel del erfarenhet. Är det någon här som frivilligt vill hjälpa mig att göra reklam för vad ni sysslar med och känner sig tillräckligt insatt och välinformerad för att ställa upp på att besvara ett antal frågar via e-mail eller PM? Även gärna berätta målande om hur det går till under en tävlingshelg? Kanske ni gammelrävar kan säga lite om hur sporten har utvecklats de senaste åren och annan information som man inte kan hitta i böcker och tidningar.
Det andra jag behöver hjälp med är att komma på en bra rubrik och underrubrik till arbetet, något som med få ord ger en heltäckande bild.
Hoppas ni kan hjälpa mig
Med vänlig hälsning Henrik
Det andra jag behöver hjälp med är att komma på en bra rubrik och underrubrik till arbetet, något som med få ord ger en heltäckande bild.
Hoppas ni kan hjälpa mig
Med vänlig hälsning Henrik