Någon som varit kär!?

Almer

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
ingen.
Hej Bullen! Jag funderar på vad som är mitt fel, jag tror nämligen att jag har blivit kär i min barndomsvän (även granne). Jag har på senare år börjat titta på denna person annorlunda. Jag tror att han är kär i mig också! Ska jag våga fråga honom?? Vad ska jag göra!?

=Drex=

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
ingen
Almer skrev:
2153019 Hej Bullen! Jag funderar på vad som är mitt fel, jag tror nämligen att jag har blivit kär i min barndomsvän (även granne). Jag har på senare år börjat titta på denna person annorlunda. Jag tror att han är kär i mig också! Ska jag våga fråga honom?? Vad ska jag göra!?

Komma ut ur garderoben och erkänna att du e gehy i en nationell TV gala? :yoparty :D (skämt åsido, skulle du nu va seriös så får du väl fråga grannen..finns inget annat sätt)

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
=Drex= skrev:
2153051 Komma ut ur garderoben och erkänna att du e gehy i en nationell TV gala? :yoparty :D (skämt åsido, skulle du nu va seriös så får du väl fråga grannen..finns inget annat sätt)

ghey :mattias

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Almer skrev:
2153019 Hej Bullen! Jag funderar på vad som är mitt fel, jag tror nämligen att jag har blivit kär i min barndomsvän (även granne). Jag har på senare år börjat titta på denna person annorlunda. Jag tror att han är kär i mig också! Ska jag våga fråga honom?? Vad ska jag göra!?

Du ska inte fråga honom! Prata med någon vuxen! Kärlek är farliga saker. Om du skall ha någon som helst chans i detta skall du följa dessa enkla tre steg:
1: Leta upp en enskild parkeringsplats vid ett Coop Forum (duger inte med ICA Maxi, Willys eller likn. Måste vara Coop Forum)
2: Ställ dig på den parkeringsplats som ligger mest till vänster om de som ligger till höger och i rätt riktining (beroende på solvind, astral projektion av KöttLisas mediala del samt vilken smygvinkel som gäller för den del av magnetfältet du står på)
3: Gå tre varv medsols i p-rutan, stå femtio minuter (varken mer eller mindre) på höger ben för att sedan hålla ut vänster hands lillfinger i 34,18 graders vinkel.
Gör du dessa tre enkla saker kommer allt att lösa sig det lovar jag. :pannkyss

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Spring över o fråga om han vill ha den i pastejköket. :hihi

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Almer skrev:

Hm det beror på vilken beteckning han har.

GSX R = :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp = :kär

R1 spring din väg, har hört att dem är ganska sköra av sig :tummenner

Zee skrev:
2153065 Spring över o fråga om han vill ha den i pastejköket. :hihi

Vad fick du för svar när du frågade grannen om det :rolleyes:

Last edited:

_teSSan_

Guest
Följ instruktionerna nedan. Var MYCKET noggrann så att det inte blir fel!

1. Ta fram ett papper.
2. Skriv: Får jag chans på dig?
3. Rita tre rutor.
4. Skriv Ja, Nej och Kanske under rutorna. (Ett ord under varje ruta)
5. Ge lappen till din granne.
6. Håll koll på brevlådan/brevinkastet.

LYCKA TILL! :tummenupp

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
fan vad alla var oseriösa då... själv antar jag alltid att trådskaparen är allvarlig tills motsatsen är bevisad :fakta

@ trådskaparen

Om du nu är seriös så ta å tänk både en och två gånger om vad du verkligen har för känslor till din granne. Om du finner dem att vara sanna, go for it! ;)

_teSSan_

Guest
mini-knutten skrev:
2153183 fan vad alla var oseriösa då... själv antar jag alltid att trådskaparen är allvarlig tills motsatsen är bevisad :fakta
JAG var seriös! :fatta! Mitt tips funkade alltid förr på den gamla goda tiden när jag försökte bli ihop med nån..!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
FeeBee skrev:
2153200 JAG var seriös! :fatta! Mitt tips funkade alltid förr på den gamla goda tiden när jag försökte bli ihop med nån..!

Var den "gamla goda tiden" för två år sedan?

...killen är ju bara två år yngre än dig! :hihi

..eller skulle du köra med den varianten om du blev singel idag?

Långa farbron skrev:
2153216 All kärlek är fin kärlek :mattias

Wörd! :fakta
...om man inte heter ah17, för då tycker man att det är normupplösning!

...gå över å snacka med killen. Säg som det är och se hur han reagerar.

_teSSan_

Guest
korvgubbe skrev:
2153218 Var den "gamla goda tiden" för två år sedan?

...killen är ju bara två år yngre än dig! :hihi

..eller skulle du köra med den varianten om du blev singel idag?
Jag är singel, den gamla goda tiden när jag försökte bli ihop med nån är lääänge sen. Jag har gett upp det projektet nu.

Henken

Guest
Var inte orolig, kärlek är som en förkylning! Säsongsbetonad & går över relativt snabbt

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
FeeBee skrev:
2153072 Följ instruktionerna nedan. Var MYCKET noggrann så att det inte blir fel!

1. Ta fram ett papper.
2. Skriv: Får jag chans på dig?
3. Rita tre rutor.
4. Skriv Ja, Nej och Kanske under rutorna. (Ett ord under varje ruta)
5. Ge lappen till din granne.
6. Håll koll på brevlådan/brevinkastet.

LYCKA TILL! :tummenupp

hehe så gjorde faktiskt mitt ex när vi blev tillsammans. Hon köpte en flaskpost och skrev en lapp där det stog precis det du har skrivt och skickade den till mig via post :D Hon är 28 och jag är 26, tycker att det var rätt sött gjort!

Torlejf

Prylgalen.
Gick med
24 Aug 2005
Hoj
Monster 620ie S
Jag frågade "chans" på mitt ex.
Hon föll pladask. :)

Tjejer gillar mesiga killar, men dom erkänner det aldrig. :yoparty

Men så enkelt allt var när man var yngre, fråga chans på tjejer 3 gånger om dagen. :)

_teSSan_

Guest
Jonathan skrev:
Hmmm... Hej! :hej

:)

bjorasen skrev:
2153510 hehe så gjorde faktiskt mitt ex när vi blev tillsammans. Hon köpte en flaskpost och skrev en lapp där det stog precis det du har skrivt och skickade den till mig via post :D Hon är 28 och jag är 26, tycker att det var rätt sött gjort!
Jag SA ju att jag var seriös..! :)

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
FeeBee skrev:
2153226 Jag är singel, den gamla goda tiden när jag försökte bli ihop med nån är lääänge sen. Jag har gett upp det projektet nu.
How u doin'? :rodnar

Almer skrev:
Har du kommit ut tidigare och din vän vet vad du är för en så torde det kanske inte vara några problem med att fråga, annars kan det bli en lite jobbig situation kanske. :va

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
morlock skrev:
2154045 How u doin'? :rodnar

Har du kommit ut tidigare och din vän vet vad du är för en så torde det kanske inte vara några problem med att fråga, annars kan det bli en lite jobbig situation kanske. :va
Läs hans tidigare inlägg så fattar ni att han troligen inte är seriös.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln