Någon som vet vad Mito gör 0-100km/h?

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu
Köp mitt giannelli för 2600 ;)
 

gasgas_johan

Full Fart Spar Tid
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Nu: Cagiva Mito Evo Haft: GasGas sm och Aprilia Rs
Testade min mito idag gjorde 0-100 på 6:48 fast fick dålig start :hihi
 
Last edited:

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu
Okej, drevning? årsm? trimmad på nåt sätt? MVH
 

gasgas_johan

Full Fart Spar Tid
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Nu: Cagiva Mito Evo Haft: GasGas sm och Aprilia Rs
Bara ostrypt... nej räknade med att mätaren stämde... men det var amatör mätt.. hade en polare med tidtagare som startade mig å stannade klockan när jag drog upp vänsterhanden i luften testade 3 grr fick som sämst 7.8 sek


Cagiva Mito 95 EVO.. den e accerelations drevad både fram å bak.. så den har gött acc det e därför :tungan
 

gasgas_johan

Full Fart Spar Tid
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Nu: Cagiva Mito Evo Haft: GasGas sm och Aprilia Rs
gasgas_johan skrev:
Bara ostrypt... nej räknade med att mätaren stämde... men det var amatör mätt.. hade en polare med tidtagare som startade mig å stannade klockan när jag drog upp vänsterhanden i luften testade 3 grr fick som sämst 7.8 sek


Cagiva Mito 95 EVO.. den e accerelations drevad både fram å bak.. så den har gött acc det e därför :tungan
kan inte hur många taggar i huvudet ska kolla sen
 

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ingen förtillfället
gasgas_johan skrev:
Bara ostrypt... nej räknade med att mätaren stämde... men det var amatör mätt.. hade en polare med tidtagare som startade mig å stannade klockan när jag drog upp vänsterhanden i luften testade 3 grr fick som sämst 7.8 sek


Cagiva Mito 95 EVO.. den e accerelations drevad både fram å bak.. så den har gött acc det e därför :tungan

hahahahahaa :rofl trodde bara mopedister gjorde så.. :rolleyes: så "excakt" 6.48? :3freak :rofl
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Mr_Malossi skrev:
hahahahahaa :rofl trodde bara mopedister gjorde så.. :rolleyes: så "excakt" 6.48? :3freak :rofl

Ojdå, här har man skoj... Han får väl mäta hur fan han vill utan att du ska komma med såna kommentarer? PÖZz
 

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu
Mr_Malossi är bara avis på oss grabbar med mito 125.. ;)
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Wiilhelm skrev:
aa han verkar ju ha jävligt roligt iaf... :fatta! känner "offret" å miton går som fan... :Bugar :yoparty skulle inte förvåna mig om hans gör knappa 6,5 har ju sj suttit på...


:banana :banana Mito :banana :banana

jävlar man får hålla hårt alltså :yoparty :yoparty :yoparty
 

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ingen förtillfället
Har dratt pluggen i dracen.. axxxar som ett ass! gör 0-100 på 4.372seckunder exackt! Jag och polarn mätte med tidtagarur! jag bad han sätta igång det när jag började axxa på bakhjulet! Men han glömmde att setta på klockan hehe men gjorde det sen.. och då stannade tidtagningen på 4.372excakt när jag vinkade med handen på 1hjul i 100blås :tummenupp
 

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Umeå
Hoj
Letar ratbike
Mr_Malossi skrev:
Har dratt pluggen i dracen.. axxxar som ett ass! gör 0-100 på 4.372seckunder exackt! Jag och polarn mätte med tidtagarur! jag bad han sätta igång det när jag började axxa på bakhjulet! Men han glömmde att setta på klockan hehe men gjorde det sen.. och då stannade tidtagningen på 4.372excakt när jag vinkade med handen på 1hjul i 100blås :tummenupp

Du har inte maximal acceleriation om det kör på ett hjul. :7peta

















:rolleyes:
 

Wiilhelm

sveriges okrönte kung
Gick med
10 Sep 2005
Ort
Göteborg, fäsk fesk me' brö =)
Hoj
Tzr 125 97a ... har även en ättrig ciao
Mr_Malossi skrev:
Har dratt pluggen i dracen.. axxxar som ett ass! gör 0-100 på 4.372seckunder exackt! Jag och polarn mätte med tidtagarur! jag bad han sätta igång det när jag började axxa på bakhjulet! Men han glömmde att setta på klockan hehe men gjorde det sen.. och då stannade tidtagningen på 4.372excakt när jag vinkade med handen på 1hjul i 100blås :tummenupp


Vill du att nån ska tro på det eller? att din drac drar gasgas_johans mito? :kocko
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top