Någon som vet?

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
En chey:brynad

Tyvärr vet jag ej, men kommer nog snart någon som vet:)

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Hörni grabbar, jag tror faktist victoria vet om att hon är tjej, hon vet nog t.o.m. att hon bor i uppsala. Frågan är om ni vet vad hon frågade om?

DP

aka Dragster Pilota
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
har 2 hjul
victoria 91 in da house:
Jag letar efter färgnummret till Aprilia RS från -98, röd/lila?

Aprilia har inga uppgifter på färgkoder men gå till en bra/stor billackerare så har dom som oftast PPG eller någon annan färgleverantörs datasystem där i princip all färgkoder för i princip alla fordon finns, satt för ett tag sedan hos min lackerare och surfade olika färger, den ena mer obskyr än den andra....

DP says: Ta dig till närmsta bilackerare så ska du se att dom hjälper till (eftersom du är tjej men det visste du nog redan).....

Last edited:

victoria_91

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
Aprilia RS 125 -98
Den här sidan är fan grovt könsdiskriminerande, tack för de vettiga svar jag fått. Nu tänker inte jag skapa dålig stämning här på forumet genom att säga vad jag tycker men inte är det trevlig stämning här inte... + tack saabmosare, det var faktiskt precis så jag kände...
Alla ni som är förundrade över att se en tjej här kan bete er som folk och skriva lite shysst behandla mig inte annorlunda för att jag råkar vara tjej

Last edited:

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
bara så du vet så är madass också tjej
och sen har vi ju niklas att förklara men det får nån annan göra :gnissla

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Den här sidan är fan grovt könsdiskriminerande, tack för de vettiga svar jag fått. Nu tänker inte jag skapa dålig stämning här på forumet genom att säga vad jag tycker men inte är det trevlig stämning här inte... + tack saabmosare, det var faktiskt precis så jag kände...
Alla ni som är förundrade över att se en tjej här kan bete er som folk och skriva lite shysst behandla mig inte annorlunda för att jag råkar vara tjej

Ironi, sarkasm och skämt min vän. Vem man än är så kommer man, särskilt om man reggar sig på SH, utsättas för det. Men på SH är det på skoj och det ska man vara medveten om och inte ta åt sig.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha