team toker
Gudomlig sporthojare
kanon nu fick jag bokad alla körningar jag kan köra bra jobbat
Hemsidan kommer att öppna igen.
Vi har rättat till felet. Många som har bokat och betalat kommer att återfå sina pengar på direkten.
Vänligen gå in och kontrolera vilka bokningar som ni har på er sida. Dom ni ej kan se finns inte. Alltså ni måste göra om proseduren och boka och betala igen.
Ber om ursäkt för detta.
Styrelsen Sydskanes Emse
/Percy
Jag har inte fått tillbaka mina pengar. Kan heller inte se att jag blivit bokad på knutstorpkörningarna i juni, juli och i augusti.
Jag betalade med ekort, kan problemet ligga i det? SKall jag kontakta banken?
Mvh
JOhan (10667)
Jag kan inte med säkerhet säja när du ser det på ditt konto, men jag tror att dom bara har reserverats. Imorgon kommer antagligen reservationen att försvinna. Du måste boka om dig i systemet.
Som sakt vi ber om ursäkt för detta
Det händer inte så mycket. Mina 2850 kr som jag betalat ligger fortfarande under "reserverade belopp". Har en känsla av att detta kommer ta mycket lång tid. Har lärt mig en läxa iallafall. Skall aldrig mer boka precis när det öppnar.
Hej kan du var snäll och PMa ditt tele nr till mig. Så ska jag göra allt jag kan för att hjälpa dig med detta.
Edit: Var hittar man kalendern över alla körningar? Gäller den som ligger på bloggen?
Känner mig ovanligt dum... Satt å kolla i 10 minuterEtt bra tips är att titta under "Kalender"!
För övrigt är det hemsidan som gäller före bloggen
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |