Någon som vet.....

Swe_kid

Ny medlem
Gick med
22 May 2009
Hoj
-98 yamaha yz 80cc
Tjena ;).

Finns det någon som vet något grymt ställe runt om göteborg-kungälv-Romelanda som man kan bränna runt på sin 2-taktande yamaha ? :D

Ps. är ganska ny inom motocross.... så all information om -98 yamaha yz 80cc är mycket användbart :)

Tack för mig :)// Swe-kid

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Finns ju några ställen.

1: (Kungälv) Vet inte hur jag ska förklara men åk förbi bohus festning (norrut) så tar du första vägen höger och kör bredvid älven en bit så har du en fin sandhåla att köra på.

2: (Bohus) Åk in i bohus kör mot jennylund så kommer du se hästar mm kör förbi och ta nästa vänster.

Ja där har du två ställen finns dock några till men jag orkar inte lägga in fler... :tungan

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    165.5 KB · Visningar: 46
  • 2 Bohus.JPG
    2 Bohus.JPG
    194.8 KB · Visningar: 48

Swe_kid

Ny medlem
Gick med
22 May 2009
Hoj
-98 yamaha yz 80cc
Finns ju några ställen.

1: (Kungälv) Vet inte hur jag ska förklara men åk förbi bohus festning (norrut) så tar du första vägen höger och kör bredvid älven en bit så har du en fin sandhåla att köra på.

2: (Bohus) Åk in i bohus kör mot jennylund så kommer du se hästar mm kör förbi och ta nästa vänster.

Ja där har du två ställen finns dock några till men jag orkar inte lägga in fler... :tungan

Sandtaget i Dösebacka Har jag kört med moppe i xD men de var i min moppeåldersperiod ;) och en polare brukar köra där så jag ska dit och köra lite någon gång tänkte jag :). och tack för det andra tipset :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept