Någon som vill åka lite imorgon, lördag?

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Någon som vill åka en tur till Våfflan imorgon? Det är väl öppet än va? Vill iaf rasta hojen lite, det ska ju bli skitväder på söndag. :(

Jag ska iofs säkert bärsa ikväll, men imorgon är man ju nykter igen... :tummenupp

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Ok inte alla på en gång, jag tror att vi får dela upp oss i två gäng... :gnissla

Om någon ska ut så kan ni väl höra av er här, jag tänker iaf köra en mindre tur från ca kl 12...

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
Om jag inte minns fel så startar den galnaste dansken av alla med sällskap från vaxholm 09.30. Kolla om det inte går att sluta upp någonstans på vägen, typ Gottröra brukar funka för det mesta.

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Jag ska ut o åka imorgon!
Har snackat med Göran (han som inte finns på forumet men är med överallt iaf : )
Så höras av imorgon förmiddag/morgon o se till att det blir åka av?

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Jag är bra sugen att köra lite nu när jag äntligen fått det nya batteriet. Mitt problem är att fru är på bortrest och vet inte exakt när hon kommer hem imorgon, jag kan inte lämna barnen hemma själva. Jag har även fått en förkylning men med lite tur ger den sig snabbt. Om jag inte kan på lördag så är jag väldigt sugen att köra på söndag, om vädret tillåter, dvs det inte ösregnar.

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Köra hoj är för mesar. :gnissla

(jag är väldigt förkyld och snorar)

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
ReDan skrev:
Jag ska ut o åka imorgon!
Har snackat med Göran (han som inte finns på forumet men är med överallt iaf : )
Så höras av imorgon förmiddag/morgon o se till att det blir åka av?

Är det månne Örjan du menar ? :D

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Jag ska ut å rasta rödluvan under dagen. Slå en signal innan du drar ut så får vi se vart jag befinner mig just då. Är sugen på att svänga förbi Sigtuna och Skokloster....

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Tja..

Nyvaken!!

Tänker ni köra skitfort och inte komma hem förens ikväll.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
jesper skrev:
Om jag inte minns fel så startar den galnaste dansken av alla med sällskap från vaxholm 09.30. Kolla om det inte går att sluta upp någonstans på vägen, typ Gottröra brukar funka för det mesta.

Kanske de som stod vid Preem i Gimo när jag i eftermiddags åkte förbi - såg ut som äldre herrar och en massa BMW... Kalasväder att köra i, i vilket fall...

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Det blev en trevlig tur, även om jag anslöt i Waxholm och bara hängde på hem därifrån.
Men vi fick åka Boge och Gottröravägen så jag är nöjd :)

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Jag är också nöjd! Skönt att få sig lite rolig åkning, precis så bra som det kan vara! 28 sköna mil lade vi i underbart väder.
Lunch i Rimbo, och sedan en glass i Waxholm för att avsluta som M:et skrev.
Och jämarns vad många hojar det var ute. Ett par SH-gäng mötte vi + Ninja Club Sweden och vid Waxholm träffade vi på Triggerhappy och några potatisar, å Swedie....
Det var ju som på försäsongen. Antagligen känner alla en viss panik över att säsongen snart är slut...

Nice var det iaf! :yoparty

Last edited:

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
TomK skrev:
Kanske de som stod vid Preem i Gimo när jag i eftermiddags åkte förbi - såg ut som äldre herrar och en massa BMW... Kalasväder att köra i, i vilket fall...

Yepzz - vi sto där kl. 12:19 - eftrsom att en av pensionärena med med hans Öhlinzz, ISR, Crashpuck´s kittade Bumse sku ha lite vatten - innan att vi sku räpa upp Raggaröns asphalt..

Rolig dag hade vi i allafall - jag har åkt som jag brukar hela dagen.. Lunchen var bra i Öregrund - hemma i vaxholm kl. 17:30 - vart jag mingla lite med bl.a R1 Tjejen och annat gottfolk...

Trevlig dag - och kalder dom andra mig "Den Uträttliga Dansken" :D

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
M:et skrev:
Det blev en trevlig tur, även om jag anslöt i Waxholm och bara hängde på hem därifrån.
Men vi fick åka Boge och Gottröravägen så jag är nöjd :)

skönt att höra att ni verkar ha åkt hoj så det räcker för mig med.

Anledningen till att jag inte åkt nåt alls i helgen är att jag klev upp 0340 i fredagsmorse och åkte till ett pappersbruk norr om Kramfors ca 50 mil norr om Uppsala. Var ju tvungen att åka bil pga alla grejer jag skulle ha med. Jobbade sen till 22 igårkväll, började 07 imorse och har jobbat till nu. Ska försöka sova lite nu så man orkar köra igång igen 07 imorn....

Skönt att allt verkar ha gått bra för alla, vill inte höra om några fler olyckor nu när det bara är några få veckor kvar av säsongen.

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Ja det var riktigt fin åkdag!
Bra sällskap, fina vägar (undantaget vissa nergrusade innan Rimbo)
go mat och riktigt riktigt finfint väder!
:tummenupp

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...