För närvarande bara level 6 men det tar sig som åsnan sa uppe på gödselhögen.
https://www.youtube.com/watch?v=clRpcIHpmoY
https://www.youtube.com/watch?v=clRpcIHpmoY
Last edited:
He who has absolutely no life
Förutsatt och givet att ditt påstående håller åt alla håll så lär du väl vara en rätt märklig person?Som man känner sig själv känner man uppenbart även andra.
Mjorå, lvl23 här. Man klämmer in lite tid när man har den till övers. Det är juh billigare än att tanka hojen, så vafan lixom x)
Såg en snubbe med just det namnet springa förbi under en spelomgång på Jorden / Old Russia.
Mjo, om sanningen ska fram så klämmer jag nog inte lite väl mycket tid i spelet just nu x)
Hojta till när du dingat 20 om du behöver någon att köra de lite mer avancerade grejjerna med (daily heroic, strike osv)
Mjo, om sanningen ska fram så klämmer jag nog inte lite väl mycket tid i spelet just nu x)
Hojta till när du dingat 20 om du behöver någon att köra de lite mer avancerade grejjerna med (daily heroic, strike osv)
för att återgå till grundfrågan. jag kör destiny. på xbone
jämfört med en volvo 740? xbone är knäpptyst.Och hur fungerar XBOX ONE jämfört med XBOX 360 vars fläkt lät som en överhettad Volvo 740.En av anledningarna till att jag valde PS4:an efter att ha tröttnat på bullret från XBOX 360.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari