Någon tittat på Ghostriderfilmen?

Solid snake

Guest
2876843 Att 300 var bra tyckte verkligen inte journalisten som recenserade den i HD dagen efter premiären i Sverige. Filmen fick där betyg 1/5 och var enligt henne usel. Hittar tyvärr inte artikeln, får leta vidare. Men jag tycker den är värd ett mycket högre betyg än så. Riktigt bra film, riktigt bra krigsfilm! Mkt blod, avhuggningar och svärd, men det är väl det ska vara i en gammal krigsfilm?

//Raleez
Såklart den blir sågad om en tjej ska rescensera den, de fattar sig inte på våld och sånt tufft.

För er som inte har sett 300, se den! Mycket våld, blod, avhuggningar av alla slag osv. :yoparty

2877050 Ghostrider var den bland de sämsta filmerna jag någonsin sett. Fattar inte ens varför Nicolas Cage överhuvudtaget ens ställde upp att medverka i en sån sopfilm.
Spar pengarna till något sevärt tycker jag.
Han hade väl lite pengar antagligen. :hihi
 
Last edited:

Tudde

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2003
Ort
där jag får mat ;)
Hoj
såld :/
Fattar inte ens varför Nicolas Cage överhuvudtaget ens ställde upp att medverka i en sån sopfilm.

han har uttalat sig om att denne GR va en idol för honom när han va yngre/liten.

sedan att det floppa stort ist för klirr klirr som dom andra seriehjältarna är juh ingen hit... dock funkade den som bakfyllerulle i helgen.
 

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Ort
helsingborg
Hoj
yamaha r6 2000
Den va ju inte så dålig. Den funkar och kolla på om du inte ha nåt att göra men se den inte på bio.
 
Nyheter
Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Top