Den där idén sjulle man kunna spinna vidare på. Tänk dig tre, 4 luftkuddar som utlöses så man blir en enda stor boll som studsar ivägjolio skrev:
Gäller att den inte utlöses vid fel tillfälle bara
Den där idén sjulle man kunna spinna vidare på. Tänk dig tre, 4 luftkuddar som utlöses så man blir en enda stor boll som studsar ivägjolio skrev:
Smakfullt och det det bästa av allt är att det matchar din hojHårding skrev:Kan tänka mig släppa mitt också för endast 4000kr Pengarna går oavkortat till en räserförare här på forumet. Storlek 52. Man syns hyffsat bra i trafiken enligt säkra källor
Stället på bilden har enligt Mattias(har jag för mig att han sa) tillhört någon svensk före detta toppförare.(kommer ej ihåg diciplin)
GSXR1100R skrev:Smakfullt och det det bästa av allt är att det matchar din hoj
Mattias, Jag & Du kan inte ha fel, detta ställHårding skrev:Tack...tänk att få glida in på grusplanen hos den lokal hd-klubben och ansöka om medlemskap iförd detta ställ...tycker dock själv att det röda på armpartierna matchar kubik angivelsen på bakcutsen riktigt bra....
TomK skrev:Snyggt med matchande papegoja...
Mattias, Jag & Du kan inte ha fel, detta ställ
Hårding skrev:Kan tänka mig släppa mitt också för endast 4000kr Pengarna går oavkortat till en räserförare här på forumet. Storlek 52. Man syns hyffsat bra i trafiken enligt säkra källor
Stället på bilden har enligt Mattias(har jag för mig att han sa) tillhört någon svensk före detta toppförare.(kommer ej ihåg diciplin)
Och skänkt det till GSXR1100(R)?hållundan skrev:Hade jag haft pengarna hade jag LÄTT köpt stället...
Utan mankemang.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |