micke_petersson
Ny medlem
Här kommer några bilder på några åkarna i borås...
fan va bra bild på mej.. du har inte några mer eller??micke_petersson skrev:2356682Här kommer några bilder på några åkarna i borås...
robb skrev:2358984fan va bra bild på mej.. du har inte några mer eller??
mvh robban (flax)
micke_petersson skrev:2359502jo några stycken har jag... tar gärna ändå fler på dig o din cykel.. med antingen en typ grön bakgrund eller ngn hårdare om du förstår hur jag menar...
den bilden jag har lagt upp här... tycker det blev jävligt nice med ramen och den texten... dock på din ska det stå robert (är det nyman du heter) o sedan mr flax... hojta till om du vill ha den bilden.. så framkalla den i större format o sedan i ram... blir nog jävligt nice...
adda mig gärna på msn så kan vi bubbla mer om fotning om du är intresserad..
micke_petersson@hotmail.com
robb skrev:2359577tja..
har inte fått igång mitt msn då min dator paja för ett tag sedan...men kan vi ta det via PM?? har nämligen ett däck att börna upp snart.. väldigt snart... så en filmkamera hade inte vart fel heller....
mvh robban
robb skrev:2359577tja..
har inte fått igång mitt msn då min dator paja för ett tag sedan...men kan vi ta det via PM?? har nämligen ett däck att börna upp snart.. väldigt snart... så en filmkamera hade inte vart fel heller....
mvh robban
Emil_in_hifi skrev:2360613Ejh, tjockis!
Kan du inte burna upp däcket i kostym så vi kan kalla dig "Robb - The Snobb".
Det har varit humor.
micke_petersson skrev:2360440bilden är över 3mb stor så jag tror inte det funkar o köra via pm o knappast över mail heller...
säg bara till när du vill fixa däcket... på söndag ska brorsan med o filma o det e det sista som filmas för att sedan göra iordning allt som filmats de senaste 4-5 söndagarna till en dvd... så drar du däcket på söndag eller lördag så kommer du garanterat vara med på den dvdn... det kan jag nog lova...
kan ta med mig bilderna på skiva på söndag om du ska upp då..
robb skrev:2361469hehe.. hade kanske vart nått...
ja.. kanske det... det kiliga är att däcket är riktigt kasst... så kommer farbror blå så kan det bli lite jobbigt.. det är mest det jag är rädd för.. sen om man smäller däcket måste man därifrån på nått sätt...
sen en annan tråkig grej är att jag körde av remmen i söndags under rejs... så blev till att bli hämtad... så hoppas bara jag får prylar så jag kan sätta ihop hojen innan söndag...
mvh robban
micke_petersson skrev:2361687Behöver inte ta det där uppe... kan ta det i närheten av där du bor... vart du vill helt enkelt...
robb skrev:2361923nja.. nära min bostad är kanske inte så poppis... men vid vårat garage nånstnas eller vid någon fräck omgivning... vore kul som fan.. men kommer han med filmkameran oxå då eller? finns det möjlighet att se dvd:n när den blir klar eller?
mvh robban
knallen skrev:2362293Jag borde ha fastnat också? Du hade någon enstakabild på 402m iaf..
micke_petersson skrev:2362166söndag på dagen vore nice om du kan.... så tar jag med mig brorsan så han kan filma o så fotar jag... o givetvis kommer du få se filmen när den e klar... absolut... ring gärna o bubbla mer så o planera in mer exakt när o var... 0708-508686
mvh micke
robb skrev:2362304din hoj går för långsamt för att fastna på bild...hahaha
ja.. på söndag dag vore kanon.. får se till att få ihop den bara.. det du nått bra ställe som man kanske kan vara på som har snygg omgivning så det blir riktigt fräna bilder.. slår dej en pling på lördag o säger hur det går med ihopsättningen av hojen.. sen ska det jävlarimej bööörnas!
knallen skrev:2362293Jag borde ha fastnat också? Du hade någon enstakabild på 402m iaf..
Bruzda skrev:2362276Riktigt snygga bilder, hoppas på att få se mer framöver
micke_petersson skrev:2363430härligt... ja det e bara o ringa... jag har ett ställe i åtanke... men vart bor du??? måste ju vara i närheten av dig då du måste få hem cykeln efter däcket e slut...
robb skrev:2363483jag bor på norrmalm men har garaget på druvefors... vilka ställen har du tänkt på som kan vara fränt?`
mvh robban
micke_petersson skrev:2363510med tanke på din cykel o din hjälm så lite "hårdare" miljö... tänkte mig i så fall vid vattenverket... men vi kan ju ta ngnstans runt st. sigfrid på göta.... antingen vid rakan som går till dammsvedjan... där finns det grön område o även "hårdare" miljö... om du fattar vart o hur jag menar... har nog fan världsrekord på att ha sämst synonym ordförråd just nu
robb skrev:2363544vart ligger vattenverket nånstans? ja jag förstår hur du menar med hårdare miljö.. det är det jag menar oxå gött att vi förstår varandra.. hehe..
sen rakan vid damsvedjan vet jag inte riktigt vart den är nånstans?`
mvh robban
micke_petersson skrev:2363574vattenverket vid sjöbo...
det går en väg från göta industriområde till dammsvedjan... gamla ridhuset låg där för typ 15 år sedan...
har du inte msn??? adda mig i så fall
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |