Några av åkarna i Borås

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
Här kommer några bilder på några åkarna i borås...

Bifogat

• kravallen 1024.jpg
    kravallen 1024.jpg
    85.6 KB · Visningar: 257
  • man med glid 1024.jpg
    man med glid 1024.jpg
    83.3 KB · Visningar: 386
  • MR ATTITUDE 1024.jpg
    MR ATTITUDE 1024.jpg
    88 KB · Visningar: 334
  • mr redbull 1024.jpg
    mr redbull 1024.jpg
    85.2 KB · Visningar: 271
  • mr wheelie 1024.jpg
    mr wheelie 1024.jpg
    82.1 KB · Visningar: 307
  • xXx 1024.jpg
    xXx 1024.jpg
    84.4 KB · Visningar: 297

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
micke_petersson skrev:
2356682 Här kommer några bilder på några åkarna i borås...
fan va bra bild på mej.. du har inte några mer eller??

mvh robban (flax)

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
robb skrev:
2358984 fan va bra bild på mej.. du har inte några mer eller??

mvh robban (flax)

jo några stycken har jag... tar gärna ändå fler på dig o din cykel.. med antingen en typ grön bakgrund eller ngn hårdare om du förstår hur jag menar...

den bilden jag har lagt upp här... tycker det blev jävligt nice med ramen och den texten... dock på din ska det stå robert (är det nyman du heter) o sedan mr flax... hojta till om du vill ha den bilden.. så framkalla den i större format o sedan i ram... blir nog jävligt nice...

adda mig gärna på msn så kan vi bubbla mer om fotning om du är intresserad..
micke_petersson@hotmail.com

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
micke_petersson skrev:
2359502 jo några stycken har jag... tar gärna ändå fler på dig o din cykel.. med antingen en typ grön bakgrund eller ngn hårdare om du förstår hur jag menar...

den bilden jag har lagt upp här... tycker det blev jävligt nice med ramen och den texten... dock på din ska det stå robert (är det nyman du heter) o sedan mr flax... hojta till om du vill ha den bilden.. så framkalla den i större format o sedan i ram... blir nog jävligt nice...

adda mig gärna på msn så kan vi bubbla mer om fotning om du är intresserad..
micke_petersson@hotmail.com

tja..

har inte fått igång mitt msn då min dator paja för ett tag sedan...men kan vi ta det via PM?? har nämligen ett däck att börna upp snart.. väldigt snart... så en filmkamera hade inte vart fel heller....

mvh robban

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
robb skrev:
2359577 tja..

har inte fått igång mitt msn då min dator paja för ett tag sedan...men kan vi ta det via PM?? har nämligen ett däck att börna upp snart.. väldigt snart... så en filmkamera hade inte vart fel heller....

mvh robban

bilden är över 3mb stor så jag tror inte det funkar o köra via pm o knappast över mail heller...

säg bara till när du vill fixa däcket... på söndag ska brorsan med o filma o det e det sista som filmas för att sedan göra iordning allt som filmats de senaste 4-5 söndagarna till en dvd... så drar du däcket på söndag eller lördag så kommer du garanterat vara med på den dvdn... det kan jag nog lova...

kan ta med mig bilderna på skiva på söndag om du ska upp då..

Emil_in_hifi

Do you, do you dig destruction?
Gick med
5 Nov 2004
Hoj
ingen alls just nu....
robb skrev:
2359577 tja..

mvh robban

Ejh, tjockis!

Kan du inte burna upp däcket i kostym så vi kan kalla dig "Robb - The Snobb".

Det har varit humor.:rolleyes:

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Emil_in_hifi skrev:
2360613 Ejh, tjockis!

Kan du inte burna upp däcket i kostym så vi kan kalla dig "Robb - The Snobb".

Det har varit humor.:rolleyes:

hehe.. hade kanske vart nått...:D

micke_petersson skrev:
2360440 bilden är över 3mb stor så jag tror inte det funkar o köra via pm o knappast över mail heller...

säg bara till när du vill fixa däcket... på söndag ska brorsan med o filma o det e det sista som filmas för att sedan göra iordning allt som filmats de senaste 4-5 söndagarna till en dvd... så drar du däcket på söndag eller lördag så kommer du garanterat vara med på den dvdn... det kan jag nog lova...

kan ta med mig bilderna på skiva på söndag om du ska upp då..

ja.. kanske det... det kiliga är att däcket är riktigt kasst... så kommer farbror blå så kan det bli lite jobbigt.. det är mest det jag är rädd för.. sen om man smäller däcket måste man därifrån på nått sätt...

sen en annan tråkig grej är att jag körde av remmen i söndags under rejs... så blev till att bli hämtad... så hoppas bara jag får prylar så jag kan sätta ihop hojen innan söndag...

mvh robban

Last edited:

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
robb skrev:
2361469 hehe.. hade kanske vart nått...:D

ja.. kanske det... det kiliga är att däcket är riktigt kasst... så kommer farbror blå så kan det bli lite jobbigt.. det är mest det jag är rädd för.. sen om man smäller däcket måste man därifrån på nått sätt...

sen en annan tråkig grej är att jag körde av remmen i söndags under rejs... så blev till att bli hämtad... så hoppas bara jag får prylar så jag kan sätta ihop hojen innan söndag...

mvh robban

Behöver inte ta det där uppe... kan ta det i närheten av där du bor... vart du vill helt enkelt...

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
micke_petersson skrev:
2361687 Behöver inte ta det där uppe... kan ta det i närheten av där du bor... vart du vill helt enkelt...

nja.. nära min bostad är kanske inte så poppis... men vid vårat garage nånstnas eller vid någon fräck omgivning... vore kul som fan.. men kommer han med filmkameran oxå då eller? finns det möjlighet att se dvd:n när den blir klar eller?

mvh robban

Hygge

Smurf
Gick med
5 Oct 2004
Hoj
Lifan LF125-T6
Tjusiga bilder Micke!

Lägg en rökare så jag ser den ända upp till Sjöbo, så är jag med där o fotar! hehe

/ Fredrik

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
robb skrev:
2361923 nja.. nära min bostad är kanske inte så poppis... men vid vårat garage nånstnas eller vid någon fräck omgivning... vore kul som fan.. men kommer han med filmkameran oxå då eller? finns det möjlighet att se dvd:n när den blir klar eller?

mvh robban

söndag på dagen vore nice om du kan.... så tar jag med mig brorsan så han kan filma o så fotar jag... o givetvis kommer du få se filmen när den e klar... absolut... ring gärna o bubbla mer så o planera in mer exakt när o var... 0708-508686

mvh micke

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
knallen skrev:
2362293 Jag borde ha fastnat också? Du hade någon enstakabild på 402m iaf..

din hoj går för långsamt för att fastna på bild...hahaha:pannkyss :D

:yoparty
micke_petersson skrev:
2362166 söndag på dagen vore nice om du kan.... så tar jag med mig brorsan så han kan filma o så fotar jag... o givetvis kommer du få se filmen när den e klar... absolut... ring gärna o bubbla mer så o planera in mer exakt när o var... 0708-508686

mvh micke

ja.. på söndag dag vore kanon.. får se till att få ihop den bara.. det du nått bra ställe som man kanske kan vara på som har snygg omgivning så det blir riktigt fräna bilder.. slår dej en pling på lördag o säger hur det går med ihopsättningen av hojen.. sen ska det jävlarimej bööörnas!:yoparty

Last edited:

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
robb skrev:
2362304 din hoj går för långsamt för att fastna på bild...hahaha:pannkyss :D

:yoparty

ja.. på söndag dag vore kanon.. får se till att få ihop den bara.. det du nått bra ställe som man kanske kan vara på som har snygg omgivning så det blir riktigt fräna bilder.. slår dej en pling på lördag o säger hur det går med ihopsättningen av hojen.. sen ska det jävlarimej bööörnas!:yoparty

härligt... ja det e bara o ringa... jag har ett ställe i åtanke... men vart bor du??? måste ju vara i närheten av dig då du måste få hem cykeln efter däcket e slut...

knallen skrev:
2362293 Jag borde ha fastnat också? Du hade någon enstakabild på 402m iaf..

e det du som har den röda duccen??

Bruzda skrev:
2362276 Riktigt snygga bilder, hoppas på att få se mer framöver:tummenupp

Har måååånga cykel bilder från ramna.. strax över 1000 st... o mer ska det bli... men ska bara fokusera på att fota cyklar numera.... lite roligare o mer uppskattat...

Last edited:

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
micke_petersson skrev:
2363430 härligt... ja det e bara o ringa... jag har ett ställe i åtanke... men vart bor du??? måste ju vara i närheten av dig då du måste få hem cykeln efter däcket e slut...

jag bor på norrmalm men har garaget på druvefors... vilka ställen har du tänkt på som kan vara fränt?`

mvh robban

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
robb skrev:
2363483 jag bor på norrmalm men har garaget på druvefors... vilka ställen har du tänkt på som kan vara fränt?`

mvh robban

med tanke på din cykel o din hjälm så lite "hårdare" miljö... tänkte mig i så fall vid vattenverket... men vi kan ju ta ngnstans runt st. sigfrid på göta.... antingen vid rakan som går till dammsvedjan... där finns det grön område o även "hårdare" miljö... om du fattar vart o hur jag menar... har nog fan världsrekord på att ha sämst synonym ordförråd just nu :confused:

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
micke_petersson skrev:
2363510 med tanke på din cykel o din hjälm så lite "hårdare" miljö... tänkte mig i så fall vid vattenverket... men vi kan ju ta ngnstans runt st. sigfrid på göta.... antingen vid rakan som går till dammsvedjan... där finns det grön område o även "hårdare" miljö... om du fattar vart o hur jag menar... har nog fan världsrekord på att ha sämst synonym ordförråd just nu :confused:

vart ligger vattenverket nånstans? ja jag förstår hur du menar med hårdare miljö.. det är det jag menar oxå:) gött att vi förstår varandra.. hehe..

sen rakan vid damsvedjan vet jag inte riktigt vart den är nånstans?`

mvh robban

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
robb skrev:
2363544 vart ligger vattenverket nånstans? ja jag förstår hur du menar med hårdare miljö.. det är det jag menar oxå:) gött att vi förstår varandra.. hehe..

sen rakan vid damsvedjan vet jag inte riktigt vart den är nånstans?`

mvh robban

vattenverket vid sjöbo...

det går en väg från göta industriområde till dammsvedjan... gamla ridhuset låg där för typ 15 år sedan...

har du inte msn??? adda mig i så fall

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
micke_petersson skrev:
2363574 vattenverket vid sjöbo...

det går en väg från göta industriområde till dammsvedjan... gamla ridhuset låg där för typ 15 år sedan...

har du inte msn??? adda mig i så fall

okej.. är det det som nästan ligger nere vid sjön? okej.. kanske med dej ang rakan. men men.. har inte fått igång msn än eftersom min dator är helt jävla kass... men ska försöka ikväll igen..

Goda nyheter föresten.. Fick hem belt o däck igår eftermiddag.. hann inte hämta ut det på posten bara.. men i eftermiddag är nog hojen ihop:tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy