Några av åkarna i Borås

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
robb skrev:
2364357 okej.. är det det som nästan ligger nere vid sjön? okej.. kanske med dej ang rakan. men men.. har inte fått igång msn än eftersom min dator är helt jävla kass... men ska försöka ikväll igen..

Goda nyheter föresten.. Fick hem belt o däck igår eftermiddag.. hann inte hämta ut det på posten bara.. men i eftermiddag är nog hojen ihop:tummenupp

låter great... ska hålla ögonen öppna efter ngt schysst ställe... drar förbi göta o kollar nu innan söndag...

har tankat över film från lillebrors videokamera nu... den e på ca 15 min.. efter att jag klippt bort alla bilar... nu ska storebrors material in också... o det e ca 25-30 min till plus det som filmas på söndag... det blir en film med bara motorcyklar som leker... ;):yoparty

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
micke_petersson skrev:
2364358 låter great... ska hålla ögonen öppna efter ngt schysst ställe... drar förbi göta o kollar nu innan söndag...

har tankat över film från lillebrors videokamera nu... den e på ca 15 min.. efter att jag klippt bort alla bilar... nu ska storebrors material in också... o det e ca 25-30 min till plus det som filmas på söndag... det blir en film med bara motorcyklar som leker... ;):yoparty

låter skitbra! ska försöka få ihop den ikväll/eftermiddag om du har lust får du gärna kika ner en sväng... kommer nog vara där en stund efter 16:30 o frammåt... slå en pling om du har tid o lust.. 0739-892738

mvh robban

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Man kanske skulle få gästspela med ett par dounats

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
dickzzz skrev:
2367600 :confused:
Fick inte jag vara med

Men det e klart du också får vara med.. Frågan e bara vad jag ska döpa bilden till... Dickzz ¤ The Green Goblin??? föreslår tjejen i alla fall.. första som dök upp i hennes huvud när hon såg inlägget... du har ju trots allt en grön cykel... o the green goblin e ju lite "bad" (för att slippa fråga från ngn o jag säger inte att ngn e dum i huvet men för o slippa frågan.. det e en av spindelmannens fiender.. ... :yoparty

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Nicke sjökvist ?

Kommer han ifrån Sandared och har en storebror som heter Patrik och en lillebor som heter Tobias ?

Ohlsen kommer väl ifrån Olsfors/gesebol gissar jag ?

Kankse samma som körde vit VFR på 80-talet ?

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
Långa farbron skrev:
2371528 Nicke sjökvist ?

Kommer han ifrån Sandared och har en storebror som heter Patrik och en lillebor som heter Tobias ?

Ohlsen kommer väl ifrån Olsfors/gesebol gissar jag ?

Kankse samma som körde vit VFR på 80-talet ?

så rätt så rätt..

dwestlund

ny bild
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
a' Bug Eyed beast -955i -99
inbördes beundran, alla inlägg från Borås trakten. Va säkert bra bilder med. :tungan

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
micke_petersson skrev:
2386346 Kommer nog imorgon.. för jag har gjort om den 4 ggr o ska göra om igen o ska ha in bilar i filmen för det blir för mkt mc annars...

gött.. blir det filmkväll då eller?? haha.. :D vilka bilar kommer med då?

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
När kör ni? skulle va kul o se er igen. Man är impad!

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
robb skrev:
2386922 gött.. blir det filmkväll då eller?? haha.. :D vilka bilar kommer med då?

det är inte jättemkt bilar.. det är några när pirro kör mot istvan.. o den röda m3 med svarta dekaler på sidan o några volvos.. lite drifting... o lite dragkamp mellan bilar.. lite sånt...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy