Några bilder från SMC's tjejbandag på Knutstorp 27/6

LasseB

_________
Gick med
6 Mar 2003
Ort
S.Sandby, Skåne
Hoj
TRX 850
SBB får avsluta för nu, 103 bilder kvar men det får vänta lite till.

Sergeant, kanske inte så många knäskrap men väl en hel del fotplatteskrap var det :D
 

Bifogat

  • 40.jpg
    40.jpg
    84.8 KB · Visningar: 528

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
LasseB skrev:
Åsa körde om instruktörerna
Ajsan bajsan Åsa, men det fick man nog på slutet, Åsa & Yasha körde ifrån mig trots att jag skulle filma dom, bortförklaringslista kommer asap :rolleyes:
Yasha saktade ner för att släppa förbi mig och hela min manlighet gick i kras :( ...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:D Nu var det ju inte riktigt så det gick till, det vet du ju! :rolleyes: Jag väntade ju in dig, för du såg så ensam ut där bland kurvorna med din kamera som du så gärna ville filma med, men gissa om jag blev snopen när du bara flög förbi min stackars plågade moped på rakan! Iofs låg jag bakom och irriterade se'n när det blev kurvigt och hade jag bara vetat att jag fick hade jag kört ifrån dig igen!!! :rock

Annars är bortförklaringar helt rätt! Lovar att hjälpa till om du saknar nå'n, du hörde ju hur många JAG kan!!! :fakta

Fina bilder LasseB! Kul dag! Tack alla för arrangemang, engagemang och ett himla mysigt gäng med folk!!!

/ Veronica :hej
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Yasha skrev:
:D Nu var det ju inte riktigt så det gick till, det vet du ju! :rolleyes: Jag väntade ju in dig, för du såg så ensam ut där bland kurvorna med din kamera som du så gärna ville filma med, men gissa om jag blev snopen när du bara flög förbi min stackars plågade moped på rakan! Iofs låg jag bakom och irriterade se'n när det blev kurvigt och hade jag bara vetat att jag fick hade jag kört ifrån dig igen!!! :rock

Annars är bortförklaringar helt rätt! Lovar att hjälpa till om du saknar nå'n, du hörde ju hur många JAG kan!!! :fakta

Fina bilder LasseB! Kul dag! Tack alla för arrangemang, engagemang och ett himla mysigt gäng med folk!!!

/ Veronica :hej
Jag hade bara 1 kg luft i framdäcket (Kurvis favve)
Jag hade plattslitet bakdäck (Min favve)
Jag fick inte köra fortare än 1.15 :rolleyes:
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Så jäkla goa bilder Lasse!!! Ser fram emot fortsättningen.
Och det att jag körde om instruktörerna, dom körde ju så sakta :D så jag tyckte att det inte var mer än rätt att jag körde om dom i hårnålen :)

Vilken jäkla dag, bra väder, trevligt folk, kanonbra instruktörer. Jag är SÅ supernöjd. Snacka om att vi hade det glassigt, 5 instuktörer på 10 pers!

La mig på soffan vid 8 igår kväll, vaknade halv tre i morse...Gissa om att jag var trött. Tänkte då på dig stackars Yasha och pojkvän Anders som var på väg till Härnösand. Hoppas att ni får en kanondag där upp.

Ska bli kul att se er töser på BikeEvents tjejbandag den 18/7 på Kinnekulle. Se så, se till att anmäler er nu, annars finns risken att den blir inställd :(
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Tjejer på sporthojar så långt ögat kan nå (nästan). Finns det något bättre? :kär

Kom och tänka på tjejer på glidarhojar. Borde inte de stackars liven få nog av gynekologstolar innan de ens har fyllt 18? :p
 

LasseB

_________
Gick med
6 Mar 2003
Ort
S.Sandby, Skåne
Hoj
TRX 850
Okej, då kommer lite fler bilder, hoppas nu bara att de som körde ser dem...

Först ut är Abbes favorit :D
 

Bifogat

  • 41.jpg
    41.jpg
    89.5 KB · Visningar: 439
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top