Några bilder från Västerås idag

Cale

aka Robospine & Domiseven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
RSV Mille -99
Det blev en kanonsöndag i gräset, brevid banan :tummenupp
Perfekt väder o underhållande tävlingar (de flesta iaf)..
Tråkigt med en hel del motorkrångel, men det får man väl räkna med..

Vi stack innan prisutdelningen (sorry Bluegreengrey)..
Tyvärr fick vi aldrig se dig köra dina bästa tider, men det lär ju bli fler gånger :D
SVs rockar.. :yoparty
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Jag var där och tittade och det var jäääättekul! :tummenupp

Självklart höll jag tumme för Bluegreengrey och andersbrink. :yoparty Kul att det gick bra!
 

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Åkerlänna
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
M:et skrev:
Ja fröken BlåGrönGrå har blivit ruskigt vass :tummenupp
(påminn mig om det om hon vill köra mot mig så jag kan hålla mig undan med någon bra undanflykt istället :rodnar )
Hmm..... ja jag kan nog slå dig nån gång i starten med all säkerhet....men sen är jag rökt så inte behöver du springa och gömma dig heller ;)

M:et skrev:
Nej stor tumme upp på dig Carola :tummenupp
Lyssna på Nalken och köp nåt vasst så kommer du få bära hem bucklan istället!
Ja det skulle varit sååå kul att få bära hem bucklan men det får bli en annan gång, jag trivs så vansinnigt med min ettriga lilla SV och så även med den tillhörande försäkringspremien!!! (annars skulle jag nog satsa på en VTR och för rejsandet skulle jag behöva en bara för det! o det blir alltså så attans dyrt)

Cale skrev:
Vi stack innan prisutdelningen (sorry Bluegreengrey)..
Tyvärr fick vi aldrig se dig köra dina bästa tider, men det lär ju bli fler gånger
SVs rockar..
Jag mötte tjejen på väg tebax från sista repan (blev ju bara 2 på elimineringsdagen) Det är OK inte många som stannade till den alls så du behöver inte ha dåligt samvete! Dessutom fick inte jag stå på pallen heller för på BikeWeekend är de så snåla att det bara är 1an och 2:an som får buckla....inte ens en liten placket fick man :( Ähhh jag får la köpa mig en egen ;)
 

Nalken

#48
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CRF 450
Bluegreengrey skrev:
Ja det skulle varit sååå kul att få bära hem bucklan men det får bli en annan gång, jag trivs så vansinnigt med min ettriga lilla SV och så även med den tillhörande försäkringspremien!!! (annars skulle jag nog satsa på en VTR och för rejsandet skulle jag behöva en bara för det! o det blir alltså så attans dyrt)


Jag mötte tjejen på väg tebax från sista repan (blev ju bara 2 på elimineringsdagen) Det är OK inte många som stannade till den alls så du behöver inte ha dåligt samvete! Dessutom fick inte jag stå på pallen heller för på BikeWeekend är de så snåla att det bara är 1an och 2:an som får buckla....inte ens en liten placket fick man :( Ähhh jag får la köpa mig en egen ;)


Jag vet en 00:as firestorm i toppenskick om du ångrar dig :)
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Nalken skrev:
Brinken kanske har nåt till dig?

Håller på å bygger en Super Pro Street av lite bra-att-ha-saker så den blå-vita kommer att bli en reggad och typad turbohoj (har ett komplett turbokit i bra-att-ha-lådan liggandes, Ronny på ncracing's gamla avdankade) istället för att slita ont på Lunda (fast det kanske den får ändå, ehe...). Men jag vill behålla alla tre om jag får?! :D
 

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Åkerlänna
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
andersbrink skrev:
Håller på å bygger en Super Pro Street av lite bra-att-ha-saker så den blå-vita kommer att bli en reggad och typad turbohoj (har ett komplett turbokit i bra-att-ha-lådan liggandes, Ronny på ncracing's gamla avdankade) istället för att slita ont på Lunda (fast det kanske den får ändå, ehe...). Men jag vill behålla alla tre om jag får?! :D

Du får nog behålla allt, jag är en lite kyrkråtta jag (inte så rik så det stör alltså) ;)
 

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Åkerlänna
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
Bluegreengrey skrev:
Du får nog behålla allt, jag är en lite kyrkråtta jag (inte så rik så det stör alltså) ;)

Sen är det ju det där med att man gärna ska kunna och vilja meka lite oxå....jag kan om jag måste som sagt men jag är inte så förtjust i det.....men å andra sidan så brukar Ove's Mek erbjuda sig att bli mek åt mig :tungan

Nalken:
Ja skicka bilder du....grejar du lite sponsring oxå så ska du se att jag slår till :hihi
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Bluegreengrey skrev:
Du får nog behålla allt, jag är en lite kyrkråtta jag (inte så rik så det stör alltså) ;)

Välkommen! Som löneslav på Ericsson Tre Orvar som C++ hackare blir man inte heller rik så allt är en fråga om prioriteringar - och hur många topplock man hinner trimma och renovera innan säsongen börjar. :D

Går inte att hålla på med sånt här (pengaslukande, men ack så roligt) om man inte har extrainkomster/spons på nåt sätt.
 

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Bluegreengrey skrev:
Alla ni som har bilder på mig från Bikeweekend....skicka gärna över dem på carola@opentext.se kul att ha kvar sånt =)

Jag har ett par som du får när jag orkat släpa datorn till något ställe med uppkoppling :)

Intresseanmälan om 10 mbit fetband kom i brevlådan ute på landsbygden igår :yoparty
 

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Åkerlänna
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
andersbrink skrev:
Välkommen! Som löneslav på Ericsson Tre Orvar som C++ hackare blir man inte heller rik så allt är en fråga om prioriteringar - och hur många topplock man hinner trimma och renovera innan säsongen börjar. :D

Går inte att hålla på med sånt här (pengaslukande, men ack så roligt) om man inte har extrainkomster/spons på nåt sätt.

Som sagt det är fördel om man mekar själv....men det är så trist tycker jag...köra är kul dock ;) Så visst handlar det om prioriteringar!! Och i mitt fall är det att äga en SV ungefär så långt som pengarna räcker....=(
 

Miss Sophie

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2004
Ort
I paradiset
Hoj
Min hoj är n'Lasses hoj
Några fler bilder på Carola
 

Bifogat

  • c1.JPG
    c1.JPG
    74.8 KB · Visningar: 42
  • c2.JPG
    c2.JPG
    68.6 KB · Visningar: 40
  • c3.JPG
    c3.JPG
    52.9 KB · Visningar: 40

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
Många grattis till en väl genomförd tävling :Bugar

Lite synd att man inte kunde komma å kolla bara.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top