Lemon skrev:jepp det är en civilhoj, har sett när han stoppat flera bilder/motorcyklar på bl.a 55.an...mellan uppsala och enköping!
Kreuger skrev:Han hade ju kunnat försökt med mig och en kompis igår.... Enköping-Uppsala på 12 minuter
Men jag gillar inte den där hur som helst. Blir iaf betydligt svårare att häkta av än en bil eller gammal sunkpolishoj
Lugn skrev:Hyffsad kvalité på bilderna för att vara mobilkamera, eller?
Äh, fjolla. 12 minuter med hoj är ju inget vidare. 16 minuter med en Lupo 1,3liters dieselbil är manligt.Kreuger skrev:Han hade ju kunnat försökt med mig och en kompis igår.... Enköping-Uppsala på 12 minuter
Men jag gillar inte den där hur som helst. Blir iaf betydligt svårare att häkta av än en bil eller gammal sunkpolishoj
John skrev:Äh, fjolla. 12 minuter med hoj är ju inget vidare. 16 minuter med en Lupo 1,3liters dieselbil är manligt.
n'Lasse skrev:På väg till Dax för att köpa en hamburgare mötte jag en polisbil på Sunnerstavägen. Efter maten var jag på vippen att köra om en offroadhoj på Rapsgatan. Det stod "POLIS" på ryggen. Svängde ner Bergsbrunnagatan och möter en polisbil i höjd med Lelles. Fortsätter ner mot Björkgatan och möter en polismotorcykel.
Har aldrig stött på så många när jag varit ute tidigare. Tur man kör någorlunda sansat...
Kreuger skrev:Kan inte du ta och låna den där igen så kan vi prova å raca lite? Skulle vara kul att leka lite polis å tjyv...
Fresta honom inte...ReDan skrev:Så du får helt enkelt jaga upp farbror polis o leka "på riktigt"
Kreuger skrev:16 minuter ger ett snitt på 170 km/h. Jag tror inte ens att en 1,3l diesel Lupo toppar det så jag kollade. 165 är uppgiven toppfart. Alltså ljuger du och det tycker jag är fjolligt
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |