några från kalmar som kör enduro

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Transalp -87
är det någon från kalmar som kör cross eller enduro. tänkte ut å köra så fort snön är borta å det är ju alltid roligare om man är flera.
 

Rat

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2004
Ort
Kalmar
Hoj
Rm 250 Ratbike!!
Här är en till som är duktigt trött på snön och hojsurfa och skakar av abstinens för att skita ner mig..
Kommer nog mest hålla till på crossbanan(kalmar eller nybro), har inte bestämt vilken man ska bli medlem i än, då jag är ny på orten och på dynghoj.
Helt klart roligare om man delar på kakan och glädjen :tummenupp
Är du med i nån klubb eller liknande? vart brukar du hålla till å köra?
 

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Transalp -87
jag har precis köpt en lerhoj så jag har inte hunnit gå med i någon klubb än, men det lutar nog å kalmar eftersom det ligger närmast. ska åka å köpa mig en racebuss på onsdag tänkte jag så det är bara att höra av dig om du vill samåka sen. det kommer nog inte bara att bli bana för min del utan lite leriga traktorvägar oxå. vad fick dig till kalmar då?
 

Rat

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2004
Ort
Kalmar
Hoj
Rm 250 Ratbike!!
Kalmar,, jo har ju hört att det är Sveriges snyggaste stad och att det spelas bäst fotboll på Fredriksskans... Eller va det för att jag tillbringade mina första 20 år i byn och efter en utsvävning till mörkaste värmlandsskogen va tvungen att se ljuset igen!?
Gött med buss :tummenupp , jag köpte mig en kärra för ett tag sen så jag får ju utnyttja dem investerade pengarna,, men tackar ändå!
Är du från stan,?, isf kanske du känner till några ställen att sprätta upp??
Själv har jag inte sån pejl på sånt, vet dock att det ska finnas ån mindre träningsbana i ett grustag i Tvärskog som brukar vara åkbart ganska snart snön smält..
Spinger snart ut och bersärkar med bruttans båda hårfönar å hjälper vädretsmakter lite på traven.. Så sat*ns trött på dreten :4skrika
 

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Transalp -87
näe jag är från karlskrona men jag har bott här till å från sen hösten -01. jag vet ett grustag där man nog kan vara å bränna lite annars så har jag inte så bra koll. jag tror att fmck ska ha någon endurobana nånstans men jag är inte säker.
 

Rat

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2004
Ort
Kalmar
Hoj
Rm 250 Ratbike!!
Oki! får undersöka den saken lite närmare! Vore kul att ta ett mandomsprov,, har testat en endurobana en gång.. Orkade ett varv sen var jag tvärslut :gnissla Så man har lite skräckblandad förtjusning till den grenen...
Men detta är ju perfekt,, behöver man inte va ensam i skiten längre! :tummenupp
 

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Transalp -87
racebuss

Nu har jag varit å hämtat mig en racebuss. Plats för 3 hojar med förare, cd:n är installerad å tärningarna på plats så nu väntar vi bara på att snön ska försvinna. Sen jävlar :yoparty
 

Bifogat

  • bussen.jpg
    bussen.jpg
    56.9 KB · Visningar: 67
Last edited:

Rat

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2004
Ort
Kalmar
Hoj
Rm 250 Ratbike!!
Farbrordane skrev:
Nu har jag varit å hämtat mig en racebuss. Plats för 3 hojar med förare, cd:n är installerad å tärningarna på plats så nu väntar vi bara på att snön ska försvinna. Sen jävlar :yoparty

Nice!!! Med fina dekaler å allt!! Kan nog tänka att den kommer ta en tur ner till (ÖL)land oxå :7peta
Va fick du pynta för en sån skönhet??
 

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Transalp -87
jodå...ett par pilsneresor så har den betalt sig själv. 8 papp men så blev det nästan 1000 spänn till för å hemta den i visby
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top