Några race-bilder R1000 Knutstorp och lite annat...kanske

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
Växellådan låste upp under nedväxling.

Tog Miinin 5 varv att förstå att det var Peter som satt där och inte V-berg. Efter det så släppte Miinin av på tempot då Peter var den enda som kunde hota hans SM-titel.

Pålle skrev:
Vad hände sköld egentligen? Såg ut som en hårig inbromsning efter rakan men handen flög upp direkt efter att han var igenom kurvan och om vem det nu var...??

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Pålle skrev:
Vad hände sköld egentligen? Såg ut som en hårig inbromsning efter rakan men handen flög upp direkt efter att han var igenom kurvan och om vem det nu var...??

Fel på maskintelegrafen, maskinrummet gav signalen "Stopp i maskin"... en Förvånad farfar plockade därefter blommor samt småmös i solskenet..

Jämrans nära att Hägerström råkade illa ut..

Vberg var dessutom om nämda Hägerström ett antal varv senare i samma böj, fast han tyckte omkörningen var ful å vinkade om igen..

/B

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Bj.O.rn skrev:
Fel på maskintelegrafen, maskinrummet gav signalen "Stopp i maskin"... en Förvånad farfar plockade därefter blommor samt småmös i solskenet..

Vberg var dessutom om nämda Hägerström ett antal varv senare i samma böj, fast han tyckte omkörningen var ful å vinkade om igen..

/B

Jo, jag trodde nästan skölden blivit galen med den innerökaren, tur för Hägerström att han "missade" honom...

Jäkligt sportsligt gjort av Vberg må jag då säga.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bj.O.rn skrev:

/B
Jag fick med bägge sekvenserna på film, mycket sportsligt av Vberg att vinka förbi... annars hade han nog fått svartflagg iof.

Vill ni se filmen?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Otroligt roligt för Hägerström med den tredjeplatsen. Det är han verkligen värd efter åratal av motgångar. :tummenupp

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
GSXR1100R skrev:
Jag fick med bägge sekvenserna på film, mycket sportsligt av Vberg att vinka förbi... annars hade han nog fått svartflagg iof.

Vill ni se filmen?

Vill se vill se vill se vill se!!!!!

Svartflagg eller inte vet jag inget om, jag såg inte, men Mange hade inget å köra för även om det hade varit kul med pallplats både för honom å mig.. (sista racet för i år för hans del)

Skitkul för Hägerström faktist, klart skön lirare...

/B

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...