2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Vi ska dit! .Några Skövde-Hjobor som vill samåka? E-maila mig!!!.
Finns det inte p-platser som avser endagsbesök?? Har för mig att någon har sagt att det iaf fanns förra året, inte så kul att pröjsa för övernattning för två personer när man inte är i behov av det Någon som vet kanske?homerone skrev:Synd bara att det skall vara så satans dyrt att gå in. Jag hade bara tänkt att åka över dagen då känns ju 400+400 lite saftigt tycker jag.
Det skulle ha funnits en dagsbiljett... men men
Tofast4Hjo skrev:Vi ska dit! .Några Skövde-Hjobor som vill samåka? E-maila mig!!!.
Gixxer 1 skrev:Finns det inte p-platser som avser endagsbesök?? Har för mig att någon har sagt att det iaf fanns förra året, inte så kul att pröjsa för övernattning för två personer när man inte är i behov av det Någon som vet kanske?
Anderzzon skrev:Någon/ några som ska till High Chaparral från SH
Verkar ju kul med lite extra krydda som K1 och FMX osv
Vågar inte starta en ny tråd för då gör man väl fel så jag förnyar en gammal
yonsson skrev:Jag ska dit tror jag. Beror på vad det kostar. Känner en som jobbar där så jag kommer in på området gratis, men det kostar extra in dit oxå har jag hört så det blir nog tyvärr inte gratis för mig ändå.
Det är lungt du behöver inte göra en ny tråd....Anderzzon skrev:Vågar inte starta en ny tråd för då gör man väl fel så jag förnyar en gammal
Wiseguy skrev:Det är lungt du behöver inte göra en ny tråd....
Det finns redan en...http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=82929
Tolf skrev:jag o ett par till från västervik ska dit.
Tolf
Silverryggen skrev:Kommer tyvärr att missa bikemeet i år, har varit där alla år utom ett.. Grymt kul. Varje gång jag är där så lyckas jag av nån konstig anledning alltid hamna i någon tidning... Samt att det har avverkats två stycken bakdäck samt en kawa-vxllåda. Ha de så jävla kul å missa inte MC-konsult action arena..
Ha de Silverryggen
JennifeR1-99 skrev:Det kostar 400 spänn i inträde och sen har dom säkert höjt priset från förra året också. Har själv jobbat där ett par år, men i år ska jag dit och festa och ha kul istället.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|