Nån bloggare som inte gillar åka fort filmer..

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Ort
På landet i Ramlak
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Det var väl humor men ännu roligare blir det om man läser kommentarer

"13. Dr. Who - 27 maj -09 22:55
Jag kommer ihåg när jag för rätt många år sen satt och läste en tråd som handlade om grrrrr's senaste film på ett MC-forum, då var det någon som skrev, "låter som en intressant film, jag ska genast ladda ner den". Då dök herr grrrrr själv snabbt upp i tråden och påpekade mycket argt att fildelning är olagligt (vilket det inte var förän flera år senare) och att han skulle polisanmäla alla som laddade ner filmen. Humor."

Fler än jag som finner det roligt
:rofl :rofl :rofl
 
Last edited:

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Men vfn, mata inte trollen! (borde vara lag på sån varningstext på alla bloggar, precis som den där varningsskylten på cigarettpaket) =D

maila denna bild till honom om du promt ska försöka påverka: =)
 

Bifogat

  • blogg.jpg
    blogg.jpg
    48.7 KB · Visningar: 83

axelsson_vpg

Guest
fan vilken jävla bög, ful och jävlig, jag hatar han!
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Tyckte han var rätt kul, trots ämnesvalet och en del formuleringar. Det pinsamma var alla moppefjun som tog Spökis i försvar...Dom hjälpte inte direkt upp vår sak.:näsblod
 

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Ort
Tokholm
Hoj
Trajja TT600 -02
som "Fluffy" skrev på han blogg
"Fan, gick på den i särklass äldsta nätbluffen! Du är inte dum på riktigt, du flamebaitar bara godtrogna människor och gottar dig "

Han är ett rätt skickligt internet Troll som vill dra mer träffar till hans blogg för att på mer status i bloggosfären ;)
Att det sen beror på att han endast flamebait:ar hela tiden är ur hans synvinkel rätt ointressant. En träff mer är en träff mer o ju fler träffar han får ju bättre.....
Tycker mest synd om han att han inte kan få uppskattning på annat sätt :p
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Varit uppe förut. Han var lika kass då.
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Det var väl humor men ännu roligare blir det om man läser kommentarer

"13. Dr. Who - 27 maj -09 22:55
Jag kommer ihåg när jag för rätt många år sen satt och läste en tråd som handlade om grrrrr's senaste film på ett MC-forum, då var det någon som skrev, "låter som en intressant film, jag ska genast ladda ner den". Då dök herr grrrrr själv snabbt upp i tråden och påpekade mycket argt att fildelning är olagligt (vilket det inte var förän flera år senare) och att han skulle polisanmäla alla som laddade ner filmen. Humor."

Fler än jag som finner det roligt
:rofl :rofl :rofl
Hehe kommer ihåg det. :hihi

Den här kommentaren var lite mer skrämmande dock.

HG - 27 maj -09 20:15

Där jag bor hade vi problem i bostadsområdet. En ståltråd uppriggad över vägen och några stenar utslängda i rätt tid, plus ett anonymt samtal till polisen om att det snart händer nåt gjorde till sist susen.

Polisen stoppade motorcyklister i parti och minut och förklarade att de riskerade lynchning om de inte lugnade ner sig. För det blir ju effekten till sist.

Själv har jag nått dit blogginlägget är. Det är ju så väldans svårt att hålla ratten still när man ser motorcyklarna växa i backspegeln... Helt utan ironi!
 

ZtiffMensken

Buwzaberget :) En berg kul att bestiga.
Gick med
31 May 2009
Ort
Kalmar
Hoj
Husaberg 650:: Husqvarna 250 06 Saknaden är stor efter duccen :(
hoppas han får aids och dör
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Ghostrider... haha... bara namnet...
Ghostrider. En rätt pinsam figur som tydligen gillar att köra fort på motorcykel och filma det. Det är nämligen så att det är väldigt tufft att köra motorcykel. Det är enormt skönt att köra fort på motorcykel. Då känner man sig stor och stark. Utom när man trillar... då går det åt helvete ordentligt. Så vad är problemet? Ge dem en liten bana där de kan köra ihjäl sig i lugn och ro. Med en liten skylt "Vuxna barn leker - se upp!".



Aldrig fattat filmer dessutom där hjälten blir jagad av bovar på motorcykel. Det måste väl ändå vara det enklaste i världen att klara av. Bil = 4 hjul. Motorcyklar = 2 hjul. Den ena står stadigt, den andra inte. Instant win typ. En gammal kärring vid ratten hade lätt klarat den situationen.



Det är en av nackdelarna med sommaren... alla dessa moppar på sterioder... som låter som det är något allvarligt fel på motorn där de så häftigt drar på! Det enda som stör mig lite (utöver ljudet) är så klart dessa idioter som sitter på dem och tycker det är såååå tuffigt. Typ 1% kan köra dessutom. Jag såg en förra sommaren som gled in på en värstinghoj, värsta skinnstället och när han skulle stanna vid kiosken så råkade han trilla. Sedan låg han där och sprattlade vid sin cykel. Stödhjul någon? Eller tar det bort häftighetsfaktorn lite?



Tragiskt dock att folk ens vill titta på när någon kör för fort. För det måste ju finnas en marknad för dessa skitfilmer. Tjoff! - In med alla som köper skiten i kategorin "Idioter". Och de som vill vara som farbror Ghostrider och gör egna filmer? Tja... Tjoff! - och in med dem med i samma kategori.



Fast det är en positiv sak mitt i allting. Deras medellivslängd är väldigt kort. Naturen städar själv typ.

Det lärde Darwin oss.

Sådär, kopierade all text så att ni kan läsa här istället för att gå in på dumfans blogg och ge honom massa träffar samt pengar.
 

samtheman73

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2009
Ort
stockholm
Hoj
zx6r -99
jävla looser, d där e en typisk ärke tönt :huvet

kör på han om ni ser tönten :yoparty


försöker nappa brudar på sin jävla blogg , jävla förlorare
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top