Ankan_84
Gudomlig sporthojare
Hehe, känner på mig att den tråden kommer att spåra ur i pajkastning mellan moral och fulla spjärn
Jag tycker dom värsta idioterna är dom som envisas med att särskriva hela tiden
tror nog det var 6;de växelnälskar dessa turbobusa filmer som bjuder på framhjulslyft på 5e växeln endast på gaspådrag...
Ska inte leka moralkärring. men vilken skitfilm... Sånt här bara förstör för hojåkare. Busköra är en sak, men när man utsätter andra för fara och sen lägger ut det på youtube - det suger!
/J
Ska inte leka moralkärring. men vilken skitfilm... Sånt här bara förstör för hojåkare. Busköra är en sak, men när man utsätter andra för fara och sen lägger ut det på youtube - det suger!
/J
Vad är det att hetsa upp sig över? det här ser väl ut som det gör vid de flesta sporthojskörningar på favoritvägar. -med undantaget att detta filmades o hjulet kunde lyftas när som helst.
Att äga sporthoj o aldrig ladda på är som att äga ett flygplan för att taxa runt på landningsbanan.
Det gav i alla fall mig fina flashback's till sommarens framhjulsviftningar
Vad e de för skildnad på folk som kör på samma vis fast skippar filma det o lägga upp på tuben ?
Må vara så, men samtidigt tycker jag att man kan köra på bana istället om man ska hålla det tempot
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|