Nån här som tränar dans?

Mingves

Guest
Grejen är ju att jag skall göra det för att få röra på mig = motion.
Tror knappast man dansar streetdance på disco eller nån fest......

///M

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Mingves skrev:
Grejen är ju att jag skall göra det för att få röra på mig = motion.
Tror knappast man dansar streetdance på disco eller nån fest......

///M

Börja dansa lite arabisk folkdans. rätt fett det med :)
Jag lovar att svetten bara rinnnnner av dig. Kilona med.

E du fet Mingves? :hihi

750RR

Mingves

Guest
maverick_750rr skrev:
E du fet Mingves? :hihi

750RR

Fet knappast :) 75-76kg på 180cm. Bara muskler. Klättrar så jag har klätterkropp.
Men jag var fet för 4 år sedan, då vägde jag 100,4kg men så gick jag med i Viktväktarna :tummenupp och fipade lite vikt under 20 veckor. Nu kan jag hålla vikten på egen hand.

///M

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mingves skrev:
Fet knappast :) 76kg på 180cm. Bara muskler. Klättrar så jag har klätterkropp.
Men jag var fet för 4 år sedan, då vägde jag 100,4kg men så gick jag med i Viktväktarna :tummenupp och fipade lite vikt under 20 veckor. Nu kan jag hålla vikten på egen hand.

///M

Jag vill väga 100+kilo. Tyckte du skulle behållt den vikten - den hyser respekt långa vägar.

Viktvältarna är bara båg. Vem orkar verkligen räkna alla points?
Slutar man sen så går man upp kilona igen.
Det handlar ju om att röra på sig mer. Feta kärringar som går dit tror att de ska bli smala i resten av livet. Synd om dem.

750RR

Mingves

Guest
Jag gick ner mina 25 kg utan att träna alls. Käkade bara rätt. Numera käkar jag inte så fet mat (pizza) och inte så mycket. Sedan tränar jag mer.
Men points det räknar jag inte längre. Jag tror det viktiga är att förstå hur fet viss mat är. Tex smörgåsar är ju inte speciellt bra att äta istället för riktig mat:)

///M

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mingves skrev:
Jag gick ner mina 25 kg utan att träna alls. Käkade bara rätt. Numera käkar jag inte så fet mat (pizza) och inte så mycket. Sedan tränar jag mer.
Men points det räknar jag inte längre. Jag tror det viktiga är att förstå hur fet viss mat är. Tex smörgåsar är ju inte speciellt bra att äta istället för riktig mat:)

///M

Finns de som kämpar med viktväktarna i 10år men inte kommer nånstans.
En kompis till mig har kämpat i 5 år nu och hon e fortfarande fet. Säger man till henne att träna spinning så får man visst svamp. Springa kan hon inte heller för hennes knän vill inte. Frukt&grönt e hon allergisk mot.
Hopplöst fall?

Viste du att lax som är uppfött i en bassäng innehåller lika mycket farligt fett som bacon medans lax fångad i det fria är bland det bästa fettet för kroppen?

750RR

Mingves

Guest
Tyvärr så måste man ha karaktär. Jag följde vv slaviskt i 20 veckor. Tappade 22 kg under denna tid. Åt inte nått godis alls, åt bara VV mat eller nyckelhålsmärkt mat. På jobbet åt jag färdigrätter som smakade skit såsom feelgreat eller vad nu heter från findus/felix. Men vill man vara fin får man lida pin. Man får inget gratis. Tyvärr.

///M

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mingves skrev:
Tyvärr så måste man ha karaktär. Jag följde vv slaviskt i 20 veckor. Tappade 22 kg under denna tid. Åt inte nått godis alls, åt bara VV mat eller nyckelhålsmärkt mat. På jobbet åt jag färdigrätter som smakade skit såsom feelgreat eller vad nu heter från findus/felix. Men vill man vara fin får man lida pin. Man får inget gratis. Tyvärr.

///M

"I feel good"(eller om de bytat namn) - Beef sweet´n sour smakar faktiskt bra :mattias

750RR

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Dansar aldrig nykter...... :fyllisar

Eller...jo det gör jag nog, men då med en snygg sexig karl nära nära.....

young_rider

sommar sommar sommar
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Bmw s1000r
Gustav1 skrev:
Börjar man dansa är det nog klokt att inte dricka mer. :fyllisar

Jag dansar både hiphop och disco, funderar på latin också om jag hinner nån dag. Det där med spriten tar jag helt och håller avstånd från, funkar inte när man skall hålla balansen, men djäklar va man kan dansa sedan.

Ps. Har aldrig någonsin druckit, har aldrig sett det roliga i det hela, har minst 100 ggr roligare än alla när jag går ut ändå + att jag alltid kan ta bilen (snart mc:n)!Kommer aldrig känna för att dricka, och INGET kan få mig att ändra på min inställning, sedan får andra dricka hur mycket dom vill det skiter jag i bara jag slipper spyor o att slåss så är jag nöjd;)!

young_rider

sommar sommar sommar
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Bmw s1000r
Mingves skrev:
Young_rider på vilket center tränar du?

///M

Jag bor ute i västra frölunda så lämpligast för mig blir "dindansskola". Men det finns en del andra ställen också. Grejen är den att det är himla få killar o en massa tjejer dock unga men ändå. Bra lärare också sedan är det mycket upp till en själv hur bra man vill bli!

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...