Nån med kass hoj som vill visa ett fysiskt expriment?

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Vilket jävla gnäll, får ni lavetter hemma varje morgon och kväll?

Scenariot kan te sig med en jävla massa olika utgångar. Kraften är enorm när man fäller över stödet. Hur många volter? Landar den på 2 hjul, 1 hjul, sidan? Hur högt flyger den. Etc. Etc. Förbannat häftigt att se. Seså, ni som degar in och inte är snåla borde prova.

K-B, kan inte du tjöpa den där Yamman Barroz länkade till från blocket. Och stå till tjänst?

- Jag vill att andra ska göra dumheter jag inte kan tänka mig att göra själv, men ingen vill göra det, bu hu...

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Min käre vän Mossberg stod som Rookie för ett gäng år sen med sin R1:a i rejsutförande ute på gräsmattan och fulmekade. Motorn igång med tomgång på ca 3000 varv för det skulle man ju ha då för att underlätta nerväxlingar.
Han stod och fipplade med växelföraren och glömde för stunden bort det där med att motorn va i gång. Vips så gick växel i och bajken började spinna loss i det fuktiga gräset. Sen tog den fart och körde för egen maskin över tomten och in i ett mjukt fint buskage och parkerade sig utan smärre skador. Hans då 6-7 åriga dotter stod bredvid och skrattade hjärtlig och sa "en gång till pappa".

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka