Nån mer som vill möta "riktigt" motstånd i Moto GP 2 ? (spela online)

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
:hej :hej :hej

Tjena tjena! Har kollat runt här den senaste månaden och tyckte det var på tiden för att regga sig..
Jag har även fastnat för det fina liret Moto GP 2, så jag undrar om nån av er är sugen på att få åka av sig lite framför datorn? ;)
Hojta till isf!

Bifogat

• 66+ rossi knäskrap (small).jpg
    66+ rossi knäskrap (small).jpg
    84 KB · Visningar: 138

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Silwer skrev:
jag slängde spelet, blev inte impad av det.

Xakt, vi kör det gammla klassiska/hedeliga GP 500 istället från -99, de är känsla de

Skorpan

Guest
skoteridioten skrev:
:hej :hej :hej

Tjena tjena! Har kollat runt här den senaste månaden och tyckte det var på tiden för att regga sig..
Jag har även fastnat för det fina liret Moto GP 2, så jag undrar om nån av er är sugen på att få åka av sig lite framför datorn? ;)
Hojta till isf!
får du inte tag på nåt motstånd i Moto GP2 så kan du få :whip i SBK-01 :crash ...lovar :fakta :D

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Jag tyckte Motogp 2 var helskönt, iaf på Xboxen, , speciellt att man fick lite season-highligts,körde igenom hela gp serien. Jag tror inte det var ett enda lopp Rossi vann där han inte började med meningen "The race was very hard/The race was very difficult" :)
Jag vet nu att man ska köra 2-takt, hur skoj som helst att komma ut ur depån och nästan slå övr pga av en powerwheelie.. 4taktarna var ju sega åbäken som inte ens ville rulla på framhjulet

//J

Hade jag haft nåt annat än modem skulle jag gärna offrat resten a semestern att spela mot dig :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...