Nån ny som ska börja köra bana i`år?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det var mig en sketen hund i så fall! Ät lite tranbär och kom med i matchen! :tummenupp

Att göra en pudel :lol

Grejen är att jag inte ens tycker det är kul när det är kallt. Jag har kappseglat en hel del, i alla möjliga väder. Men där är det mer mentalt och teoretiskt, att man sliter ihjäl sig är bara en bifaktor.

Men åka hoj som är ett motorisk finlir när man skakar som en rädd valp (nu skojade jag till, med språket som verktyg) och därför måste hålla igen för att va på rätt sida marginalerna.. Då är det ju inte kul längre.

druid

CLASSIFIED
Gick med
19 May 2005
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 899 Panigale -14
jo det kommer jag ihåg :D (även om minnet sviker en på äldre dar så här). skulle förtydligat mig. Frågan är bara vilka dagar jag kan.... :va

Fick du datumen jag skulle iväg förresten?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Micke™;5144324 skrev:
jo det kommer jag ihåg :D (även om minnet sviker en på äldre dar så här). skulle förtydligat mig. Frågan är bara vilka dagar jag kan.... :va

Som Psxcare skrev, det är få deltagare nästa vecka så det är ett ypperligt tillfälle. :tummenupp

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Mjo, körde på Mantorp 1 gång förra året. Det var en upplevelse!! Idag så var jag på Sviesta och såg alla glada som gassa järnet så nu ca 6 timmar senare så bytte jag bort min gatkawa mot en ban R6-a...:)
Ska hämta den imorgon och boka upp mig på RR-licens den 28-e..:)

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Hoj
cbr 954 -03
Är det nån här som vet vilken som är den närmaste banan som man kan besöka som åskådare om man bor i jönköping. Och vilka dagar o tider är det som gäller då?

DD750

"La Famiglia aprilia Svezia"
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
Dorsoduro
Bana

Japp blir premiär för mig med,fick en efterlängtad plats i ssemse i år..:tummenupp

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Jag är jäkligt sugen på att köra bana! Dock är jag en riktig färsking som inte har en aning om priser,datum,regler,licenser, etc etc.. man kan väl säga att jag står på "noll" men har ett stort intresse av att börja köra. Att hitta en likasinnad skulle underlätta att få reda på hur saker fungerar+att man slipper känna sig ensam som ny haha:)

Skriv ett mess om du är sugen på att snacka ihop något:yoparty

micke.r

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2004
Hoj
ZX10R
Är det nån här som vet vilken som är den närmaste banan som man kan besöka som åskådare om man bor i jönköping. Och vilka dagar o tider är det som gäller då?

Anderstorp !! :tummenupp

www.anderstorpraceway.com

17-19/4 Kawasakidagar - bandagar (?) - Hittade inte länken just nu...

30/4-1/5 SM + Pro Superbike premiär

29/5 Endurance 6 timmars premiär

:)

/ Micke

rwetteholm

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2011
Hoj
05 Honda CBR1000RR
Körde för första gången på Anderstorp den 19e. Man kände sig lite i vägen, men det gick bättre mot slutet. Fan så skoj, så får absolut bli fler gånger!

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Blir nypremiär i år efter 2 års bortavaro från banan ;) Så fort jag fått hämta Ninjan ska det bokas upp allt som går ;)

Motardkung

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2012
Hoj
05 ktm 640
Vi är två killar som vill börja köra bana i vår. Har heller aldrig kört motardbana förr. Vi bor i Vallentuna :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...