Nån som e sugen på ett beg FP?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag är jätteledsen men vi måste tyvärr avliva dig nu :dummer :fatta! :kocko :smasha
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hm, du vill verkligen ha den där pipan va?
Hursomhelst så e ju Husa så fiffiga att de har lagt upp partslisten för -04 och om man då tittar på krökarna så är de inte ändrade sedan modell -02, eller så e jag helt tappad bakom.........

:arsele :va

Supermoto skrev:
Den STORA Frågan är väl om 02/03 och 04 är lika... Och då menar jag toppen. 04 har ju en ny topp :mattias

Tror nog du får kränga systemet till mig Heda :hihi Du får 3500:- på fläcken.

Mindraper köpte ju sitt FP som var avsett för en 550 och den har lite lägre cylinder så det blev en del meka innan det var på plats.



Edit: Lite besserschmitterfakta då'rå: Topparna på 01/02/03 är lika. Däremot är såklart nedre fästet för dämparen annolunda på 01. 04 har ny topp. 02/03/04 har likadana dämpare men chassit (bl.a bakramen) är lite annorlunda fr.o.m 03. Vad blir slutsatsen? Jo, troligen kommer Heda sälja systemet till mig för 2356:- och en dubbeldajm :D :banana
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
HUSA JOKKO skrev:
Kommer inte o få tid o köra motard nästa år.ska ju uppfostra en ny liten hulligan i vår :tummenupp :banana :kär

Man får gratulera! :fyllisar

Men du vet väl att det går åt mer tid när man åker i skogen!? Tiden i garaget åkar 3-dubbelt med tanke på all skit som måste tvättas bort hela tiden.... :gnissla
 

HUSA JOKKO

The sliding Finn
Gick med
21 Sep 2003
Ort
Gefle
Hoj
Scania 164
Ebbe skrev:
Man får gratulera! :fyllisar

Men du vet väl att det går åt mer tid när man åker i skogen!? Tiden i garaget åkar 3-dubbelt med tanke på all skit som måste tvättas bort hela tiden.... :gnissla

Tvättar gör man ju ändå varje gång man har åkt :lol
 

HUSA JOKKO

The sliding Finn
Gick med
21 Sep 2003
Ort
Gefle
Hoj
Scania 164
Tom Byron skrev:
Hm, du vill verkligen ha den där pipan va?
Hursomhelst så e ju Husa så fiffiga att de har lagt upp partslisten för -04 och om man då tittar på krökarna så är de inte ändrade sedan modell -02, eller så e jag helt tappad bakom.........

:arsele :va

Hörrö porr gubbe snart har du nått o jucka i,åker ner till garaget nu o tar bort skorstenen :tummenupp
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Booooooooonertime!!!!! :banana
Fan vad taskigt :mad:
Akta så jag inte kommer åkandes i en bil förbi dig på hemvägen med en stor jävla osthyvel och gör renskav av hela jävla dig :4skrika
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top