Nån som handlat härifrån?

vKarlssoN

Ny medlem
Gick med
22 May 2008
Hoj
Ktm 990sm -09 zx6r-98
Jag tycker den ser seriös ut ju.Ser inte ut som något en p11;a har gjort i kina för att lura folk på pengar enligt mig

Ancalagon

Snart i ett räcke nära dig.
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
N/A
Köpte en hjälm från Bikers Direct, funkade klockrent. Kom med UPS på 10 dar. Fick den idag :)

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Jag lånar lite. Någon som handlat härifrån http://www.markjenningsab.se/dack-lista.html. Billiga däck som tusan, eller rätt så billiga i alla fall, jag har inte hittat billigare. 1500 för sportech m3 och Michelin 2ct

Jag har varit i kontakt med honom via mail angående både däck och import av mc.
Dock inte gjort någon affär, men han verkar vara en riktigt reko kille.

Eleganten

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2008
Hoj
Hornet 600 -06
Helt allvarligt så förstår jag inte ens att du tvekar. Om du nu inte har fått svar på ditt mail inom 30 minuter på kvällstid så tror jag inte att det betyder att dom kommer att blåsa dig på alla dina pengar, inte så många webshoppar som har dygnet runt personal vad jag vet.

Skulle tycka att det var väldigt märkligt om någon la ner all denna tid som den webbshoppen har tagit att göra för att blåsa dig på ett par tusenlappar.

Mitt råd är att det bara är att handla! Kan nästan lova att du kommer att få precis det du beställt inom ett par dagar.

/Marcus

Hopplös

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Yamaha R1-03
Köpte mina sportec m3 i somras från mark jennings och de va inga konstigheter där.
Mkt bra service och däcken levererades efter bara ngn dag :tummenupp

BMS

1123,6536,5321
Gick med
20 May 2003
Hoj
Blade-04 Stulen! & CBR XXx Stulen!
Brorsan köpte sin hjälm därifrån i år. Bra priser och snabb leverans! :tummenupp
/B)

KiMotard

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2007
Hoj
KTM 625 SXC - 05
tack för svar! blir till att handla där.

jag mailade för 3 dagar sen, inget svar. Därav osäkerheten.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Jag lånar lite. Någon som handlat härifrån http://www.markjenningsab.se/dack-lista.html. Billiga däck som tusan, eller rätt så billiga i alla fall, jag har inte hittat billigare. 1500 för sportech m3 och Michelin 2ct

Ser billigt o bra ut,tråkiga är att däckfirmorna är lite griniga om man inte handlar däcken hos dem och saltar gärna på extra om man kommer med egna däck :(

Last edited:

Diod

Med Lem
Gick med
20 Dec 2008
Hoj
BMW R1200GS
Seriös site

Har handlat där och det var smidigt och dom svarade alltid på mejl, etc.
Nu såg jag att du fått din hjälm.
Ville bara nämna att om man ska handla på nätet så har Handelsbanken en ny grej med sina visa kort man kan utnyttja om man är osäker att handla över nätet.
Man kan "stänga" sitt kort efter pengarna dragits från ditt konto om du t.ex köpt en hjälm.Om det skulle vara något lurt efter det så kan dom inte dra mer pengar då du stängt ditt kort för internet köp. Dock så fungerar kortet som vanligt att handla med.
Nästa gång man vill handla på nätet så går man in på sin internet bank och låser upp kortet. Kanske andra banker har samma sak?

//Diod :fyllisar

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Swedbank har e-kort som jag använt några gånger. Det är en liten applikation som genererar ett kortnummer som bara funkar en gång, och som du sätter ett maxbelopp på. Ingen oro att ens riktiga nummer sprids på nätet. :tummenupp

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Swedbank har e-kort som jag använt några gånger. Det är en liten applikation som genererar ett kortnummer som bara funkar en gång, och som du sätter ett maxbelopp på. Ingen oro att ens riktiga nummer sprids på nätet. :tummenupp

Rätta mig gärna om jag har fel men om inte minnet sviker mig så gäller inte lurendrejeri-skyddet på swedbanks e-kort.
Har för mig det har att göra med att det inte är ett riktigt VISA som har betalningskyddet.....

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring