nån som har anlitat Ahnelövs??

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Helt rätt! Nämen man slår in icke rostfritt material i porerna på det rostfria o vipps så har du rost på det rostfria..visserligen bara på ytan men d räcker ju för att d ska se för jävligt ut.

Jepp...och du blir inte av med det förrän du blästrar det igen med ren sand/glas.

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Hoj
Ingen för tillfället
Jepp...och du blir inte av med det förrän du blästrar det igen med ren sand/glas.

Ja då e vi på samma spår iaf. Men hur som helst,dem e säkert jättebra att ha o göra med...d var bara vad min kollega hade varit med om där.

RC

-
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
-
Jag har lämnat grejor tidigare på Industrilack i Landskrona, det blev snyggt och kostade nästan gratis!

Edit: hoppsan gammal tråd:) men skriver för att jag tänkte plocka loss svingen lacka den också.
Verkar som man måste blästra men kan det inte räcka att bara sandpappra lite innan?

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Jag har lämnat grejor tidigare på Industrilack i Landskrona, det blev snyggt och kostade nästan gratis!

Edit: hoppsan gammal tråd:) men skriver för att jag tänkte plocka loss svingen lacka den också.
Verkar som man måste blästra men kan det inte räcka att bara sandpappra lite innan?

Nej, den gamla lacken måste bort.

EDIT läste helt fel firma namn men...

Lomma lackeringar är en riktigt bra firma, trevlig personal, snabba leveranser etc dock har de ingen möjlighet att blästra...

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!