Nån som jobbat/jobbar i Norge???

emmigirl

SÅLD!!!
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Bianchi-trampcykel
Ska du flytta? Jag som önskade trevliga Göteborgare i Oslo, nu när jag drar upp ;)

Yes! Jag lämnar Norge för gott. Känner att jag har gjort mitt här, lärt mig allt och sett det mesta så nu är det dags o gå vidare.
Jag vet inte vart jag flyttar än men det blir ett nytt land, ny stad och massa nya människor. Man kan alltid återvända hem så studierna nästa vart det än blir här i världen :tuttar :tuttar

Lycka till där upp nu:D

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
Yes! Jag lämnar Norge för gott. Känner att jag har gjort mitt här, lärt mig allt och sett det mesta så nu är det dags o gå vidare.
Jag vet inte vart jag flyttar än men det blir ett nytt land, ny stad och massa nya människor. Man kan alltid återvända hem så studierna nästa vart det än blir här i världen :tuttar :tuttar

Lycka till där upp nu:D

Tackar :)

Lycka till själv med din nya stad och land, vart det än blir. Själv är jag jävligt sugen på ett land som har sommar året runt så att man slipper is och man kan köra hoj varje dag. USA och CA kanske :tungan

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Lägenhet???

Någon som bor i Norge, som får plats med en inneboende och som vill dela hyran med en skön gbg-are som kör hoj!? :gnissla

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska