Ugluk skrev:Det hindrar ju inte att vi utser någon oskyldig stackare till syndabock.. På skoj förstås..![]()
Nej visst, såklart. Så länge folk inte blir osams förstås..
Ugluk skrev:Det hindrar ju inte att vi utser någon oskyldig stackare till syndabock.. På skoj förstås..![]()
Ohhh yeah spank me, jag kollade bara hur noga du läser, naturligtvis så skojade jag lite med Nr:18Swedie skrev:okej. ledsen då, då ska GSXR1100R få ett rapp...![]()
och sen kan jag oxå säga, jag läser inte PM. Det vore fel av mig. Så tro mig på att det inte sker. Sen finns det inget system för att läsa PM. Jag skulle behöva gå igenom databasen.
Osams blir vi ändå. Det är alla mot alla fram till april.URRninja skrev:Nej visst, såklart. Så länge folk inte blir osams förstås..
Ugluk skrev:Osams blir vi ändå. Det är alla mot alla fram till april.![]()
Det där ska du få för, farfarGSXR1100R skrev:Ohhh yeah spank me, jag kollade bara hur noga du läser, naturligtvis så skojade jag lite med Nr:18![]()
Hahahaha... den va rolig denSwedie skrev:Nr:18, när skämten blir på bekostnad av nån annan, då är det påhopp. Har jag nånsin hoppat på mig ? Nä, just det. Lägg ner det där skitet nu.
Jag är precis tvärtom. Skenhelig skulle nog Bingo ocn No1 ha sagt.Silwer skrev:Personligen tror jag säkert det är flertalet som försöker vara häftigare än de egentligen är.
Jag tror tom att det är ganska vanligt.
Du är egentligen en som kör som fan, menar du?Ugluk skrev:Jag är precis tvärtom. Skenhelig skulle nog Bingo ocn No1 ha sagt.
![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!