Nån som kan hjälpa mig med yttrandebrev?

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Det är skillnad på 50-väg och 50-väg, om man säger så.

Lycka till iallafall, meddela vad det blev när du får besked...

/Pajje

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Mycket moralpredikningar i den här tråden...finns de inga mer som alltid kör som idioter och aldrig blir av med lappen [som jag=)] ?

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
SkaD skrev:
2449743 Absolut, jag håller med dig ... men har man väl fått lite brottom och en tung fot så tänker man sällan på hastighetsbegränsningar, speciellt inte när man aldrig tidigare under 20år på samma väg aldrig sett skymten av en polis.

jag hade brottom till en min cross som stod hemma på parkeringen och läckte olja, det skulle åtgärdas innan jag kunde åka iväg till banan och träna.. hade alltså lite tidsfrist och endast ett par kilometer hem så fick tung fot såklart, ivrig som man är. inte för att jag ursäktar mitt beteende eftersom jag inser själv att det var just onödigt fort. men nu handlade tråden itne om min förklaring eller ens vilja berätta förseelsen eftersom de flesta av er är sådanna riktiga moraltanter. Jag ville endast ha hjälp med brevet och inget annat.

Kalla mig gärna moraltant om du vill men det låter lite som att jag hade dåligt med pengar så jag rånade en bank men åkte fast kan någon hjälpa mig.

Kanske om du får ett intyg på att du är helt pompom i skallen så att dom idiot och omydnigförklarar dig.................. Lycka till eller nåt.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC