Nån som saknar en KTM...??

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
Min sambo såg idag antagligen en stulen KTM 950 SM.
Den var hel svart med orangetext KTM och bort plockat regskylt.. Killen kom med varken hjälm eller några mc kläder på sig från parkeringen bakom Willys på Friskväderstroget körde om en dåre stannade och plockade upp en annan kille och sen hoppade dom vidare över refug och trottoar och körde över bron rak ner emot de gula hyres husen svängde vänster och försvann.. Tänkte vara om det är nog som saknar en.. Mvh Tommy

Glömde skriva att det är i Göteborg på Hisingen det gäller..

Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Flera i GBG som saknar sina KTM:er...bla DU själv!

Släng in en tråd i GBG-forumet med!

Bananolja

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2007
Hoj
YZ 125-07, CR250-96, CR125-96
Jag såg oxå den ktm:en, en 950 SUMO, såg ny ut, svart med orange dekaler. när jag såg dem var de 2 på o de var jagade av en polisbil. Det var i norra biskop idag strax före 18. Helt uppenbart stulen, ingen skylt, tilltufsat framlyse, jagad av polisen o killarna på hade varken hjälm eller mc-kläder.

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Undra om de va samma vi såg ovanför frölunda torg idag...
en svart ktm utan skylt med nån grabb utan hjälm som försökte uiiila och höll på att ta en taxi bil...

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
Jag såg oxå den ktm:en, en 950 SUMO, såg ny ut, svart med orange dekaler. när jag såg dem var de 2 på o de var jagade av en polisbil. Det var i norra biskop idag strax före 18. Helt uppenbart stulen, ingen skylt, tilltufsat framlyse, jagad av polisen o killarna på hade varken hjälm eller mc-kläder.

har nog fan också sett den! nere vid vågmästareplatsen. dubbla pipor utan plåt å 2 ynglingar utan hjälm på, hade tyvärr ingen hojj att åka efter på, stod på gummigubben å såg dem var nog 2 veckor sedan :mad:

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
Ja den där 950 sm verkar vara ute och cirkulera rätt bra den.. hoppas dom får sitt straff!

Min son såg en svart 690 med oranga dekaler vid Lundbytunneln med riktning Biskopsgården (var annars?). Satt 3 st "krackemutter" på den utan hjälm men med cigaretter i truten. Körde tydligen som satan och tyvärr så såg den rätt så nerkörd ut.
Han såg inget regnummer tyvärr.
Hoppas att ni får tag på hojarna och på kräken som har stulit dem.

Ofasen.. jag det är fasen inte sant.. vad bor man på för ställe.. :mad: ja dom verkar ju inte kunna köra så nåt är helt.. men det är väl på det settet dom känner som hemma kanske.. fy fan.. :huvet

Länk till mitt spektakel...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190797

Last edited:

Zeta84

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2007
Hoj
05 Yamaha Yzf R6

Hoppas dom kör ihjäl sig, jävla flarnharar! ska det va så jävla svårt att skilja på ditt och mitt?

har också blivit av med en cyckel så jag vet hur det känns!
man har lust å leta upp fukkona och go chuck norris on their asses!! :mad:

Udingo

UdiUdiUdi
Gick med
18 Jan 2006
Hoj
CBR1000RR -04
Fifan! Min 950 SM försökte dom ta i ovan nämnda område! För 2-3 veckor sen gick jag upp i min lgh i 10-20 minuter och av någon konstig anledning tittade jag ut på när några gubbar spelade såndär fot-boll, sneglade ner för att se min 5 dagar gamla hoj. Då hängde en ynglig över mitt styre och min första tanke var "fan sluta nu gå till din moppe istället". Plötsligt tänds ljuset och jag inser vad som händer. Panikbankar på rutan, han tittar upp, jag ger onda ögat och hytter med näven och rusar ner. Då var både tändningslås och disidenterna borta... Men hojen var iaf kvar...

Antar att jag ska se de från den ljusa sidan och tänka på att jag har kvar hojen. Efter att jag fört sumon i säkerhet gick jag direkt in och letade hus på landsbygden.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Det var ju en snubbe här på SH som skrev en tråd om att hans oranga KTM blivit stulen och efterlyste denna, det är kanske samma hoj som du sett?!
Jag kom inte ihåg om det var i göteborgd-trrakten han bodde, men är ganska säker då det ringer en liten jäkla klocka nån stan i mitt vackra huvud :)
Du kanske kan ssöka bland tådarna, det var max 2 veckor sen han skrev tråden iaf...
Fördjävligt när folk inte kan skilja på mitt och ditt. :mad:

mr_ping

Page
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
KTM 525
Heheh... ja att någon vågade sno den är ju helt otroligt.
Men sån är världen, speciellt om folk går på droger. Då tror dom att dom är starkast i världen - men så är de flesta droger muskelnedbrytande dessutom. TRÖTTA TJUVAR!!!

Problemet är att jag är rädd att om man är så mycket starkare än genomsnittet så kanske man av misstag har ihjäl personen i fråga... 170kg bänkpress rakt i ansiktet = kan vara rätt farligt...

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
Det var ju en snubbe här på SH som skrev en tråd om att hans oranga KTM blivit stulen och efterlyste denna, det är kanske samma hoj som du sett?!
Jag kom inte ihåg om det var i göteborgd-trrakten han bodde, men är ganska säker då det ringer en liten jäkla klocka nån stan i mitt vackra huvud :)
Du kanske kan ssöka bland tådarna, det var max 2 veckor sen han skrev tråden iaf...
Fördjävligt när folk inte kan skilja på mitt och ditt. :mad:

Kan det kanske var mig du menade.. Min KTm 690 smc -08 Orange blev stulen här uppe i biskopsgården.. men det var en svart större hoj som min sambo såg en 950 sm.. håller med fullt ut.. jävla idioter som inte kan skillja på ditt och mitt.... blir så jävla less..:mad:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Kan det kanske var mig du menade.. Min KTm 690 smc -08 Orange blev stulen här uppe i biskopsgården.. men det var en svart större hoj som min sambo såg en 950 sm.. håller med fullt ut.. jävla idioter som inte kan skillja på ditt och mitt.... blir så jävla less..:mad:

Men jag fattar inte..BOR ni i Biskopsgården, allihop? Trodde inte det fanns några vettiga människor kvar där. Flytta från det där råttboet nu. Låt dom ha ihjäl varandra istället.

YouKnowMe

Hmm...
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
KTM SuperDuke R
Jag bor inte i Biskopsgården men jag vågar fan inte ens skriva ut var jag bor...då kommer det väl några och puttrar iväg på min cykel också...

Men biskopsgården, bergsjön och numera också kortedala skulle jag inte ens våga parkera cykeln i 10min!!! Sjukt e det...:censored

Hoppas alla KTM cyklar hittar tillbaka till dess rättmätiga ägare fort som fan och att alla idioter som snott dom råkar hamna under en bulldooooooozer eller nåt annat tungt! :fatta!

Såg för övrigt en 525a ute i Kortedala när jag stannade till där för 3-4 veckor sedan köras omkring i full kareta av nån mupp utan hjälm som inte såg ut å vara mer än 15-16 år gammal...

rydlinger

Medlem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Turbo laddad kärring cykel, 413 bhp, 23 kilo = 17.9hk/kg
ärlig talat så borde man nästan starta en egen liten mob! åka runt och ta tillbaka stulna hojar och ge ungjävlarna ett rejält kock stryk för det är vad de behöver och om inte är de ju inte mer än rätt, men det är ju bara min åsikt!fast lättare sagt ä gjort tyvär!

Hellfireclub

I'm a cowboy, on a steel horse i ride.
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
KTM Super Duke 1290 GT
Kör till och från hisingen varje dag i min slitna gamla bil...den jävligt trött... men volvocontainer är hårt. Hårdare än icke-hjälmförsedda tjuvskallar. Och den uppför sig så konstigt ofta, får sladd och bromsarna är si-sådär... Man vet aldrig när man kan råka köra på en KTM utan skylt...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring