PrecisReDan skrev:? vad är det : )
Snubbar som slåss i en bur?
ReDan skrev:? vad är det : )
Snubbar som slåss i en bur?
M:et skrev:Får man inte ont då?
Caba skrev:Killarna har ju tränat shootfighting och allt möjligt inom kampsport så visst gör det ont för dom 2 som kommer slåss i ringen samtidigt.
Men för mig som sitter och tittar på bänken kommer det inte göra ont.
kommer sitta med ett leende.. uj va hemsk ja låter men det är kul att se snygga vältränade killar visa lite manlighet hehe...
M:et skrev:Hmm, med tanke på att jag varken gillar att få ont eller kolla på svettiga grabbar i bar överkropp så tror jag att jag och min lilla manlighet som finns kvar stannar hemma.
MackeNo1 skrev:Tsss, du behöver inte känna dig omanlig. Räcker ju med att kolla in din avatar så förstår vilken tjej som helst med lite IQ att du är manligare än alla halvnakna killar i brottarbyxor tillsammans
M:et skrev:Hmm, med tanke på att jag varken gillar att få ont eller kolla på svettiga grabbar i bar överkropp så tror jag att jag och min lilla manlighet som finns kvar stannar hemma.
Caba skrev:Va synd att du stannar hemma, jag som trodde att jag skulle få åka bakpå din beauty
MackeNo1 skrev:Är det som K1 eller? Är dom verkligen instängda i en bur Nää, jag har inte alls tråkigt på jobbet och står o slösurfar...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |