Nån som ska till Assen??

RW

Österlens-skräck
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Gärsnäs
Hoj
TLS
Jag å två andra grabbar ska till Assen. Vi planerar köra tidigt fredagsmorrgonen så vi bör vara framme till tidsträningen. Hem kör vi när vi vaknat till på söndagen :fyllisar
Nån annan som vill hänga på? Kan ju vara roligt att ha nån att tala med därnere förutom stupfulla Tyskar/Holländare/Engelsmän.
 

RW

Österlens-skräck
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Gärsnäs
Hoj
TLS
McB skrev:
2198448 Samma här. Tjejen och jag bor på litet hotell 3 mil från banan. :)

Myspys på hotellet låter väl bra med 3 mil till banan låter i mesta laget. Själv vill vi uppleva atmosfären runt banan också. Pratade med en kille på en mc firma som på frågan fick nåt drömmande i ögonen. Därefter medgav han att han aldrig varit på själva tävlingen och tittat utan det var festen runtomkring som lockade. :fyllisar
Vi ska på tävlingarna i första hand och festen runtomkring i andra hand men vinner Valentino :Bugar måste man ju fira det!
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
RW skrev:
2202645 Myspys på hotellet låter väl bra med 3 mil till banan låter i mesta laget. Själv vill vi uppleva atmosfären runt banan också. Pratade med en kille på en mc firma som på frågan fick nåt drömmande i ögonen. Därefter medgav han att han aldrig varit på själva tävlingen och tittat utan det var festen runtomkring som lockade. :fyllisar
Vi ska på tävlingarna i första hand och festen runtomkring i andra hand men vinner Valentino :Bugar måste man ju fira det!

Jag är intresserad av racing, inte fulla tyskar på en skitig camping. Men det är jag det.
 

Pegaso

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Sprint ST
Rolde e bara 6 km från själva Assen lagom taxiavstånd så man kan in till stan på fredag å lördag kväll..gott om musik å öltält därinne. Lika långt till banan oxå ..hoj till träning å kval taxi till rejset, annars kan man bli sittande 3 timmar i kö när rejset är slut gjorde det 2003 å roligare kan man ha. Fast de e rätt fräckt att lämna banan ut på motorvägen ihop med 20-30 000 andra hojar.
 

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
västkusten
Hoj
suzuki gsxr
japp skall med till assen!
lämnar hemmet redan på tisdagen men det skall nog gå bra!
tråkigt med färja bara,
men man får ju se fram emot att träffa kamraterna som också var med på iomtt -04.
skall bli kul å träffa dom igen....så vi ses vid färjan i trelleborg- :banana
för avresa till kontinenten :hihi
 

sammurai

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2006
Ort
östersund
Hoj
ZX-10R
Hej! Jag tänkte åka ner till Assen, tänkte åka måndag eller tisdag jag bor i östersund. Någon från norrland som tänkt åka?
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
SUKKI skrev:
2204879 japp skall med till assen!
lämnar hemmet redan på tisdagen men det skall nog gå bra!
tråkigt med färja bara,
men man får ju se fram emot att träffa kamraterna som också var med på iomtt -04.
skall bli kul å träffa dom igen....så vi ses vid färjan i trelleborg- :banana
för avresa till kontinenten :hihi

Japp, ses då!! :pannkyss :hihi
 

drzpeppe

vfrpeppe sedan länge
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Skellefteå
Hoj
VFR 800 -99
Ninja-zx10r skrev:
2207768 Hej! Jag tänkte åka ner till Assen, tänkte åka måndag eller tisdag jag bor i östersund. Någon från norrland som tänkt åka?

Jajjemensan! Två surströmmingsätare från Skellefteå ska oxå dit :tummenupp
Vi åker bil (som blir full med öl på hemvägen) onsdag eller torsdag. Bor på ett Bed&Breakfast i Gasselte.

Vi syns!
 

RW

Österlens-skräck
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Gärsnäs
Hoj
TLS
drzpeppe skrev:
2208646 Jajjemensan! Två surströmmingsätare från Skellefteå ska oxå dit :tummenupp
Vi åker bil (som blir full med öl på hemvägen) onsdag eller torsdag. Bor på ett Bed&Breakfast i Gasselte.

Vi syns!


Vi får väl klä oss alla i Svenska färger så man känner igen en Svensk på håll. Annars kan det bli knepigt. Hoppas vi ses! :tummenupp
 

sammurai

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2006
Ort
östersund
Hoj
ZX-10R
Hej jag har en biljett till Assen är det nån som åker från helsinborg tisdag eller onsdag anars åker jag själv. :argpådato :argpådato
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top