Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Vaektra skrev:2239956Nä jag har 40 på mitt nu och det är för stort, tror 38 skulle sitta bra tight i början men bra efter lite inkörning.![]()
48 herr är som en 38 dam
Vaektra skrev:2239956Nä jag har 40 på mitt nu och det är för stort, tror 38 skulle sitta bra tight i början men bra efter lite inkörning.![]()
Spoox skrev:2241063dom är ju apdyra i sverige!
Betalade 5780 för mitt blå (inkl) frakt från tyskland
De gör de garanterat
vilken årsmodell har du?
inga förseningar på fc-moto.de
har beställt däifrån 3ggr, alla ggr så har paketet anlänt 4 dagar efter den dag jag beställt de. och endast 10 Euro i frakt (oavsett vad/hur mycket du beställer)
Mr Edholm skrev:2243898Plastkort med texten "Mastercard" på är farlig skit!![]()
Nu har jag lagt en order på ett svartvitt här... kommer med bild när det ramlat hem..![]()
Samma här, men kolla först så att de har grejerna i lager. Har de inte det så kan det enligt flera medlemars utsago dra ut en hel del på tiden.Hobbe skrev:2238429Finns även som två-delat dock inte vitt. kolla på fc-moto.de tog bara 3dagar att få hem från det att man beställde![]()
knowme skrev:2244615har mailat dom å de har inte svarat än? e dom sega med att svara?
Vaektra skrev:2238222Det vita är såå snyggt! Vill ha! Trist att det inte finns i små storlekar![]()
Mr Edholm skrev:2252450Så! Idag kom det hem, och pyjamasen rockar!![]()
Sitter något påsigt i ryggslutet, men jag svankar en aning på bilden också...dock är det inga problem när man intagit körställning, då sträcks det ut finfint.
Det var långt mycket smidigare än vad jag hade räknat med, har riktigt fin rörlighet i det![]()
5774 :- drog dom från min plastbit, storleken är 54, och jag mäter ungefär på pricken 190 cm över havet, samt väger in på någonstans runt 76-78 såhär i midsommarvärmen. (![]()
)
Något dassiga bilder, kunde inte rigga mobilen på något vettigt ställe, och den riktiga kameran tog lillebroder med sig på sin "Sverigeresa"....![]()
Frusch skrev:2252474Najjs, då e d bara att äta mer köttbullar mannen
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |