Nån som vill med till Gotlandsring?

Reodor Felgen

It´s better to burn out than fade away..
Gick med
26 Aug 2005
Ort
Kattskallen
Hoj
CBR 929 rr
Jag och min flickvän åker till gotland den 27/8 07:30(framme efter 10:45).Bil med släp har jag men öppen för förändring till det bättre såklart.Kör på ringen den 27/8 ca kl 17-21 och den 29/8 kl 14:30-18.Om du vill köra på ringen och samtidigt få lite semester så är det en av dom sista körningarna där.Har inte bokat boende men det blir nåt trevligt vandrarhem som ligger fint men utanför Visby.Det är planerna och ju fler som vill åka ju billigare blir det,i nuläget kostar det mig 2600kr för mig och flickvännen tur/retur. :)
 

j@cke

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Ort
gotland
Hoj
450sm till vettigt pris
Reodor Felgen skrev:
2309386 Jag och min flickvän åker till gotland den 27/8 07:30(framme efter 10:45).Bil med släp har jag men öppen för förändring till det bättre såklart.Kör på ringen den 27/8 ca kl 17-21 och den 29/8 kl 14:30-18.Om du vill köra på ringen och samtidigt få lite semester så är det en av dom sista körningarna där.Har inte bokat boende men det blir nåt trevligt vandrarhem som ligger fint men utanför Visby.Det är planerna och ju fler som vill åka ju billigare blir det,i nuläget kostar det mig 2600kr för mig och flickvännen tur/retur. :)
hoppas du får me dig mkt folk, sj bor man ju på ön, händer att man åker ut o kollar ;)
 

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Ort
Kalmar
Hoj
R1 - 04 Raceversion
j@cke skrev:
2309738 hoppas du får me dig mkt folk, sj bor man ju på ön, händer att man åker ut o kollar ;)

Bara för er info så är det TT festivalen 25,26 augusti. Två heldagars körning =)

/Urban
 

ist

no fika, no ride!!
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Ljungbyholm
Hoj
KTM 660-04.....och en halv buell
sir Urban skrev:
2310001 Bara för er info så är det TT festivalen 25,26 augusti. Två heldagars körning =)

/Urban
är det verkligen 25 26....tony trodde det var 24 25....skulle behöva veta datum inför semester planering
 

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Ort
Kalmar
Hoj
R1 - 04 Raceversion
ist skrev:
2310307 är det verkligen 25 26....tony trodde det var 24 25....skulle behöva veta datum inför semester planering


Enligt kalendern på nätet är det den 25,26 men den kan ju vara fel vi får väl försöka få tag i vår vän.
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Den 28:e kl 10-15 är det körning och 29-30:e kl14-18. Det är jag och några andra som kommer ha hand om det dom dagarna. Så det är bara att komma och köra.
/Fredrik
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
sir Urban skrev:
2310001 Bara för er info så är det TT festivalen 25,26 augusti. Två heldagars körning =)

/Urban
Ska ni komma över då dom dagarna? tills dess måste du ju ha fixat en r6:a, nu när jag har skaffat ny hoj.
/Fredrik
 

Dr Schnell

Medlem
Gick med
29 Jun 2006
Ort
Stockholm
Hoj
RSV4R
Reodor Felgen skrev:
2309386 Jag och min flickvän åker till gotland den 27/8 07:30(framme efter 10:45).Bil med släp har jag men öppen för förändring till det bättre såklart.Kör på ringen den 27/8 ca kl 17-21 och den 29/8 kl 14:30-18.Om du vill köra på ringen och samtidigt få lite semester så är det en av dom sista körningarna där.Har inte bokat boende men det blir nåt trevligt vandrarhem som ligger fint men utanför Visby.Det är planerna och ju fler som vill åka ju billigare blir det,i nuläget kostar det mig 2600kr för mig och flickvännen tur/retur. :)


Vi är två som ska dit, tänkte köra på söndag och ev. tisdag. Eftersom det är helt j-la omöjligt att nå ngn på G Ring så är vi dock lite fundersamma:
Måste man boka in sig i förväg eller är det bara att dyka upp?
Gäller samma för trackday och allmänhetens körning (tisdag)?
Några krav på hojen?

Tacksam för svar!
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Dr Schnell skrev:
2331977 Vi är två som ska dit, tänkte köra på söndag och ev. tisdag. Eftersom det är helt j-la omöjligt att nå ngn på G Ring så är vi dock lite fundersamma:
Måste man boka in sig i förväg eller är det bara att dyka upp?
Gäller samma för trackday och allmänhetens körning (tisdag)?
Några krav på hojen?

Tacksam för svar!
Nummrena som står på hemsidan brukar konstit nog vara svåra att komma fram på. Men de krav som ställs är att du ska ha bra bromsar och däck, dvs ingen gamal grå bromsolja och slut belägg samt däcken ska inte vara helt slut eller ha några komstiga sprickor eller bulor. Du ska givetvis ha en bra säkerhetsutrustning, dvs skinnställ/goretex med skydd,ryggskydd,hjälm,hanskar och stövlar.

Det är inga förbokningar så det är bara att dyka upp, men kom i tid.
 

Freedom

Guest
Jag trodde att G-ring hade försatts i konkurs, men va fan jag har väl fel som vanligt.
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Då jag har hojen ståendes i fartygsförådet i Slite från söndag och en månad framåt så får jag väl släpa mig upp till banan nån gång då vi ligger inne och lastar.
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Freedom skrev:
2332370 Jag trodde att G-ring hade försatts i konkurs, men va fan jag har väl fel som vanligt.
NEJnej ingen konkurs, det var bara falska rykten!!!!!!!!!!!
 

Reodor Felgen

It´s better to burn out than fade away..
Gick med
26 Aug 2005
Ort
Kattskallen
Hoj
CBR 929 rr
Nu blir det äntligen av

Håller med om att dom är svåra att få tag ,känns inte bra!Efter mkt strul med att få ledigt på jobbet och dylikt så åker jag äntligen över.Ledsen att jag inte svarat men jag har helt enkelt inte haft tid.Nu ska det banne mig bli åka av,åker bana den 28-29/7+lite semester,grymmt skönt.Vi ses.:yoparty
 

Dr Schnell

Medlem
Gick med
29 Jun 2006
Ort
Stockholm
Hoj
RSV4R
Fighter skrev:
2332355 Nummrena som står på hemsidan brukar konstit nog vara svåra att komma fram på. Men de krav som ställs är att du ska ha bra bromsar och däck, dvs ingen gamal grå bromsolja och slut belägg samt däcken ska inte vara helt slut eller ha några komstiga sprickor eller bulor. Du ska givetvis ha en bra säkerhetsutrustning, dvs skinnställ/goretex med skydd,ryggskydd,hjälm,hanskar och stövlar.

Det är inga förbokningar så det är bara att dyka upp, men kom i tid.


Tackar tackar
 

Flatslide

Ny medlem
Gick med
22 May 2004
Ort
Kalmar
Hoj
R1, Crf å CB 750
Fighter skrev:
2329802 Ska ni komma över då dom dagarna? tills dess måste du ju ha fixat en r6:a, nu när jag har skaffat ny hoj.
/Fredrik


Jag planerar att komma över jag ska ta med mig lite 50 oktanig soppa så du har en chans att hänga med:banana
 

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Ort
Kalmar
Hoj
R1 - 04 Raceversion
Fighter skrev:
2329802 Ska ni komma över då dom dagarna? tills dess måste du ju ha fixat en r6:a, nu när jag har skaffat ny hoj.
/Fredrik

Jag har kanske hittat nåt som intresserar mig kan man väl säga =)

/Urban
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Flatslide skrev:
2336793 Jag planerar att komma över jag ska ta med mig lite 50 oktanig soppa så du har en chans att hänga med:banana

Hehe, du kan ju alltid försöka hänga på mig;), tog personbästa idag på 133:10sec. Med stenhårda touring däck och utan några kåpor.
 

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Ort
Kalmar
Hoj
R1 - 04 Raceversion
Fighter skrev:
2339944 Hehe, du kan ju alltid försöka hänga på mig;), tog personbästa idag på 133:10sec. Med stenhårda touring däck och utan några kåpor.

Där ja inte illa....

Stämmer ryktet att en viss person har satt 1.34 med Sara?

/Urban
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
sir Urban skrev:
2339951 Där ja inte illa....

Stämmer ryktet att en viss person har satt 1.34 med Sara?

/Urban
Jo han säger det, men den hojen ska ju inte kunna gå så snabbt änns teoretiskt tycker man:va annars är det än väldigt stark insats, måste nog vara med nästa gång och kontrollkolla;)
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top