Nån som vill sambeställa kraschpuckar?

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Jag hade tänkt beställa kraschpuckar och svingsliders från Bikersneed (som gör reklam här till vänster på sidan). Puckarna kostar 349kr/par. Sen kommer frakt till.

Tänkte om nån annan vill sambeställa så delar vi på frakten.

På fredag kl.12 så beställer jag grejerna så skriv vad du ska ha. Grejerna hämtas hos mig eller på klubben.

shoex1.jpg

1. cbjorkman. Kraschpuckar 'Shogun Extreme' svarta (349kr) + svingsliders svarta (149kr). R1 -04.
2.
3.

Last edited:

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Lånar tråden lite grann. Skall någon gång under vintern köpa nya däckvärmare, någon som är intresserad av sådana isf kan vi dela på frakten och kanske få ett bättre pris också. Kan berätta att mina gamla av märket Motrax först och främst krympt och värmaren för framdäcket har brunnit upp.

1. RJ
2. Wagge Klart du skall ha nu när det blir storsatsning
3. cbjorkman Ett steg i rätt riktning innan racer införskaffas
4.
:tungan

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
RJ skrev:
2608589
2. Wagge Klart du skall ha nu när det blir storsatsning
"Storsatsning" är det inte tal om...än :tungan . Fast om man ska se på det med fattiga studentögon sett är kanske en licens en storsatsning :)

RJ skrev:
2608589
3. cbjorkman Ett steg i rätt riktning innan racer införskaffas
Han har ju redan en GRYM RACER! Fast han kan ju skaffa krashisar till R1:an och ha den som reserv...

Last edited:

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Wagge skrev:
2608667 "Storsatsning" är det inte tal om...än :tungan . Fast om man ska se på det med fattiga studentögon sett är kanske en licens en storsatsning :)

Han har ju redan en GRYM RACER! Fast han kan ju skaffa krashisar till R1:an och ha den som reserv...
Det blir ju billigt för dig att köra då du har någon att samåka med om nu det duger att åka i min buss! Få se vad var det du kallade den för någonting... :6surkart

Han är ju lite tjurig den gode cbjorkman, försöker få honom på rätt spår gång efter gång.
Mitt förslag:
Sälj 750:in, skaffa kraschisar till R1:an, lacka dessa i valfri kulör (ta orange om du vill), måste du gatåka så kan du ju åka med Tina (eller törs du inte...), åka buss är också ett alternativ eller fråga någon av alla dessa BMW piloter om du får åka med känslan är väl ungefär likvärdig... :D , du kan ju alltid ta upp ett hål i kraschisarna för lyse kan hjälp till där då jag har lite erfarenhet.

Oj blev ett långt förslag men då jag fortfarande är sjuk och har feber så kan jag ju passa på att retas lite.

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
RJ skrev:
2608894 Det blir ju billigt för dig att köra då du har någon att samåka med om nu det duger att åka i min buss! Få se vad var det du kallade den för någonting... :6surkart

Köp en sån här istället: http://www.blocket.se/vi/9926474.htm?ca=2_s

Jag blev fan sugen... :gnissla Hade vart mycket mer praktiskt istället för min lilla skorv till bil... Och fränt också!

Sen med lite lackeringsjobb... Voilá! http://www.bbc.co.uk/tyne/content/images/2005/03/07/a_team_400x300.jpg

Last edited:

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
:spammer back to topic!

Fast visst hade det varit underbart med R1:an på banan...men gör jag en rejäl krasch ala' 750:n så finns det inga pengar att repa den för :näsblod

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Wagge skrev:
2608941 Köp en sån här istället: http://www.blocket.se/vi/9926474.htm?ca=2_s

Jag blev fan sugen... :gnissla Hade vart mycket mer praktiskt istället för min lilla skorv till bil... Och fränt också!

Sen med lite lackeringsjobb... Voilá! http://www.bbc.co.uk/tyne/content/images/2005/03/07/a_team_400x300.jpg
Nja den drar ju säkert under 2l/milen om man skall vara positiv...

Sedan ser jag inte riktigt tjusning att åka omkring med en bil som är lackad som den i tv-serien A-team, fast det kanske är jag som är gammal och inte vet vad som går hem nu för tiden...

cbjorkman skrev:
2608186 Jag hade tänkt beställa kraschpuckar och svingsliders från Bikersneed (som gör reklam här till vänster på sidan). Puckarna kostar 349kr/par. Sen kommer frakt till.

Tänkte om nån annan vill sambeställa så delar vi på frakten.

På fredag kl.12 så beställer jag grejerna så skriv vad du ska ha. Grejerna hämtas hos mig eller på klubben.

shoex1.jpg

1. cbjorkman. Kraschpuckar 'Shogun Extreme' svarta (349kr) + svingsliders svarta (149kr). R1 -04.
2.
3.
Tillbaxs!

2.
3.

Last edited:

cha0s

Total galning?
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
R6 med lila kåpor
2. cha0s. Kraschpuckar 'Shogun Extreme' svarta (349kr) + svingsliders svarta (149kr). R6 99-.
3.

Låter som ganska bra priser i mina öron, men jag har hört fel tidigare =)

Last edited:

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
cha0s skrev:
2609187 Låter som ganska bra priser i mina öron, men jag har hört fel tidigare =)

Ja jag tycker det verkar rätt ok. Iaf så pass billigt att jag inte orkar leta fram nåt billigare pris.

Nån som vet var man kan beställa billiga depåstöd?

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
järnprofil + svets = billigt :)

För mig var det tillome gratis, fast snart ligger väl hojjen där på golvet med tanke på mina eminenta svetskunskaper:rolleyes: :gnissla

Wheels

Inte lika kul i år!
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Fireblade 929
Wagge skrev:
2608941 Köp en sån här istället: http://www.blocket.se/vi/9926474.htm?ca=2_s

Fan Wagge, nu börjar det likna nå't. Den är ju till och med automatväxlad! Då behöver jag ju bara en krycka så är jag med! :tummenupp

:backontop
Jag tänkte köpa depåstöd också. Hittade en firma utanför Stockholm som hade vettiga priser. Har adressen hemma (hoppas jag). :va
Annars får väl Wagge öva med svetsen. :)

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Beställer om 24h så vill nån till vara med så hinner ni...

2. cha0s. Kraschpuckar 'Shogun Extreme' svarta (349kr) + svingsliders svarta (149kr). R6 99-.
3.

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Wheels skrev:
2610125
:backontop
Jag tänkte köpa depåstöd också. Hittade en firma utanför Stockholm som hade vettiga priser. Har adressen hemma (hoppas jag). :va
Annars får väl Wagge öva med svetsen. :)

Kan det vara denna firma du menar?:va
Brukar ha bra priser:). http://www.checkray.se/motor/index.htm
Betalade 1000:- för både fram och bak. De har nästan alltid rea.
Ring och kolla. Mycket bra att ha att göra med. :tummenupp

Även mycket bra priser på Slipon.

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...