Nån tjej som har lust att åka lite?

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
för om åren satt du ju bakpå geckis på våra träffar, nu när du har lappen Miss_A kan du ju komma på hoj och hälsa på oss. :tummenupp:D

Haha ja det var tider det, kommer ihåg att jag o geckis åkte på hans hoj och den blev överhettad, sen när vi kom hem till min tjejpolare exploderade kylaren eller vad det var och han brände benet. Fan hur många år sen var det? 3? 4?

Ikväll ska jag ut till skogis och fota lite iaf, hoppas vädret håller i sig, och att det kommer många glada fotografer! nu ska jag ner och se om man kan beställa en kedjesträckare, har visst tappat min :va

Verkar vara ont om tjejer med relativt nytaget kort som vill ut och glida lite :confused:

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
You go girl!!:yoparty

Jag vill åka, men hojen har precis kraschat...ska dock försöka fixa till den körduglig innan nästa helg, så va sägs?!!

:hojbusa

Ha,ha det var det roligaste jag läst på länge. :D

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Haha ja det var tider det, kommer ihåg att jag o geckis åkte på hans hoj och den blev överhettad, sen när vi kom hem till min tjejpolare exploderade kylaren eller vad det var och han brände benet. Fan hur många år sen var det? 3? 4?

Ikväll ska jag ut till skogis och fota lite iaf, hoppas vädret håller i sig, och att det kommer många glada fotografer! nu ska jag ner och se om man kan beställa en kedjesträckare, har visst tappat min :va

Verkar vara ont om tjejer med relativt nytaget kort som vill ut och glida lite :confused:

Jaha varför måste det vara tjejer med nytaget kort för?

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Hoj
Z1000

Tror du att det blir några hojjar där ikväll? Skulle va kul att testa nya objektivet och se hur det klarar av lite ljussnålare förhållanden....

Karma Rider

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2009
Hoj
SV 650 S
Jag är på!

Åk sällskap sökes i lugnt tempo :) Förra året ragga jag upp rallytossa, nån mer tjej som vill åka lite?

Jag följer gärna med. Befinner mig dock i Sundbyberg men kan ibland komma ifrån lite tidigare om du vill åka på södersidan. Underbart väder idag och det spritter i däcken.

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Jaha varför måste det vara tjejer med nytaget kort för?

Kan ju säga så som att i helgen blev jag ikappkörd av en lastbil på bulten, så jag verkar köra ganska sakta :tungan

och av dig och din bmw lär jag ju bara se ett långt böööörnoutspår och när jag har kommit till rosenhill så har du redan fikat och är hemma och tvättar pärlan!

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Jag följer gärna med. Befinner mig dock i Sundbyberg men kan ibland komma ifrån lite tidigare om du vill åka på södersidan. Underbart väder idag och det spritter i däcken.

Ni tjejer får gärna komma ut till skogskyrkogården ikväll, tänkte fota lite, vore kul att se vilja filurer ni är!

Ps vet inte om jag e frussen idag , men fan va kallt det va ute idag att köra, mina fingrar var iskalla, men sen är jag väl en chicken också :)

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Hoj
Z1000
Tror nog det blir en del ja =)
Vad har du köpt för kul objektiv nu då?

Ett fast 85mm.... ljusstarkt som fasiken :tummenupp

85_12.jpg

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Kan ju säga så som att i helgen blev jag ikappkörd av en lastbil på bulten, så jag verkar köra ganska sakta :tungan

och av dig och din bmw lär jag ju bara se ett långt böööörnoutspår och när jag har kommit till rosenhill så har du redan fikat och är hemma och tvättar pärlan!

...ok.. blir du omkörd av en lastbil på bulten så börjar jag förstå vad du menar ;-):krama

Men om du vill kan vi kanske öva lite kurv och bromsteknik nån dag så kanske du tom. kör ifrån lastbilarna sen:tummenupp

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
...ok.. blir du omkörd av en lastbil på bulten så börjar jag förstå vad du menar ;-):krama

Men om du vill kan vi kanske öva lite kurv och bromsteknik nån dag så kanske du tom. kör ifrån lastbilarna sen:tummenupp

Det är inte första gången heller, dom kör ju ganska fort dom där lastbilsrallymänniskorna, bulten är ju deras ställe..

Min kurvteknik suger faktiskt om jag ska va ärlig ;)

Ett fast 85mm.... ljusstarkt som fasiken :tummenupp

85_12.jpg

ah nice som fan! tobbe har väl också ett fast 85? fast kanske inte lika ljusstarkt?

Last edited:

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Hoj
Z1000
Det är inte första gången heller, dom kör ju ganska fort dom där lastbilsrallymänniskorna, bulten är ju deras ställe..

Min kurvteknik suger faktiskt om jag ska va ärlig ;)

ah nice som fan! tobbe har väl också ett fast 85? fast kanske inte lika ljusstarkt?

Ja han skrev det efter en bultensession. Lite kuligt sammanträffande. Lite irriterande att man måste flytta sig själv hela tiden, men jag hoppas att kvaliten överväger det :)

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Ja han skrev det efter en bultensession. Lite kuligt sammanträffande. Lite irriterande att man måste flytta sig själv hela tiden, men jag hoppas att kvaliten överväger det :)

Jag har skapat en ny tråd i stockholmsforumet, "Jag ska ut och fotografera" som man nu kan skriva i för att andra ska veta vart det är risk att stöta på en fotograf!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år