Nån!!!

Skalman021

Medlem
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Yamaha MT-09
Hej! Tänkte bara höra om det e nån som kan den eleganta trolleriformeln för att trolla bort vintern? Börjar tröttna på skiten nu!!!!! Köpte ny hoj i december o har ju knappt inte hunnit köra nått... Abstinensen börjar bli olidlig! Så om det e nån som kan den så skulle jag bli evigt tacksam... :Bugar

[karlan]

Hobbymeck o hooligan
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
gixxer...
MIne101 skrev:
Hej! Tänkte bara höra om det e nån som kan den eleganta trolleriformeln för att trolla bort vintern? Börjar tröttna på skiten nu!!!!! Köpte ny hoj i december o har ju knappt inte hunnit köra nått... Abstinensen börjar bli olidlig! Så om det e nån som kan den så skulle jag bli evigt tacksam... :Bugar

Du har ju xt enligt avataren... Ut och kör! :mattias

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
MIne101 skrev:

Va fan en XT kan du väl köra med? Körde r6:a när det var minusgrader och snö vid vägkanten.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag har perversa idéer om att hyra en skåpbil, lasta gixxern och sticka söderut, köra runt så mycket man hinner, och så hem igen! Sticker man på fredag em, kör som en biltjuv rakt söderut och sover i bilen så får man ju ut lördag och söndag som hojdagar iaf! :)

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
MIne101 skrev:

Jag gör vad jag kan med ogräsbrännaren på snödrivorna utanför huset. Funkar sisådär :tungan

Skalman021

Medlem
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Yamaha MT-09
Vet att jag har en XT... Men prova me dmina däck o det höll på å bli en dörr i garaget brevid...

Hoztic skrev:
Jag har perversa idéer om att hyra en skåpbil, lasta gixxern och sticka söderut, köra runt så mycket man hinner, och så hem igen! Sticker man på fredag em, kör som en biltjuv rakt söderut och sover i bilen så får man ju ut lördag och söndag som hojdagar iaf! :)

Säg bara när så hänger jag på! :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...