Nöjet med att välta en hoj¿

Falcon

BikerBoyz medlem
Gick med
11 Apr 2005
Hoj
Z1000 -04, Hornet 600 -01
Fan vad trött jag blir på folk :mad: :mad: :mad: som inte kan låta saker och ting vara....hela sommaren har nästan gått och inget har hänt och så vaknar man upp till detta. Ja, jag vet att några kommer att säga att står den på gatan så får man skylla sig själv, det är ju jävligt lätt att vara en besserwisser...men frågan kvarstår, vad är nöjet med att välta en hoj?
'Oj grabbar..kolla den ramlade' :kocko

Det som gick åt var höger backspegel och halva handbromshandtaget, några små repor på tanken.

Visst finns det större problem i världen och visst jag har inte klotat och ingen människa kom till skada och visst nu har jag något att fixa i vinter.....måste bara skriva av mig lite eftersom jag sov och inte fick :machineguett fyllo.

sover.jpg

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
fuck! lider med dig...
håller med dig också, att man inte kan få ha hojen stå på gatan utan att någon ska pilla och hålla på.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jävligt tråkigt mannen!!!
Jag tycker inte du ska skylla dig själv bara för att du har den på gatan, då har man ju accepterat vårat skruvade samhälle...det har iaf jag jävligt svårt att göra.

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
visst man ska inte ställa dom å gatan men visst borde du få ha den på gatan och att den blir orörd... lider med dig.

/Cel

pucko

Medlem
Gick med
21 May 2005
Hoj
Honda CBR 600 RR 07
Riverpool skrev:
Fan vad trött jag blir på folk :mad: :mad: :mad: som inte kan låta saker och ting vara....hela sommaren har nästan gått och inget har hänt och så vaknar man upp till detta. Ja, jag vet att några kommer att säga att står den på gatan så får man skylla sig själv, det är ju jävligt lätt att vara en besserwisser...men frågan kvarstår, vad är nöjet med att välta en hoj?

Det som gick åt var höger backspegel och halva handbromshandtaget, några små repor på tanken.

Visst finns det större problem i världen och visst jag har inte klotat och ingen människa kom till skada och visst nu har jag något att fixa i vinter.....måste bara skriva av mig lite eftersom jag sov och inte fick :machineguett fyllo.

Fan vad tråkigt. Hände mig oxo i somras men jag hade tur, fick tag på den j-a hyenan. :kocko :kocko Ringde polisen och han fick sitta i fyllecell.

Last edited:

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Riverpool skrev:
Fan vad trött jag blir på folk [/IMG]

Jäkligt trist, men du, skaffa larm om du har kvar den på gatan nästa sommar, då har du åtminstone nöjet att få tag på dom om det är fyllskallar som dröjer sig kvar!

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
pucko skrev:
Fan vad tråkigt. Hände mig oxo i somras men jag hade tur, fick tag på den j-a hyenan. :kocko :kocko Ringde polisen och han fick sitta i fyllecell.
Var det allt? Min inställning är att man sällan ska ringa snuten, det händer ju i princip ingenting. Bättre att ta itu med det på egen hand och se till att det händer mycket mer...

pucko

Medlem
Gick med
21 May 2005
Hoj
Honda CBR 600 RR 07
hbo69 skrev:
Var det allt? Min inställning är att man sällan ska ringa snuten, det händer ju i princip ingenting. Bättre att ta itu med det på egen hand och se till att det händer mycket mer...

Det var långt ifrån allt.Jag tog kontakt med idioten dagen efteråt,
krävde ersättning för det han förstörde. Efter en jävla massa
tjafs gick han med på att ersätta det som blev förstört.
Tycker idioten :kocko fick tillräckligt mycket skit ändå med tanke på att jag tjafsade med honom, min pappa oxo. och han berättade att hans fru hade gett honom ett helvete hemma :tungan

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
MattE. skrev:
Förstår dig, hade blivit lika sur.

men somsagt, rätt så dumt att ha den ute vid vägen :)

det kan ju tyckas dummt att ha den på gatan men eftersom alla inte bor på landet och har lada att förvara sina fordon i så MÅSTE vissa av oss sporthojägare ställa sina hojar på gatan eller i cykelställ eller liknande!

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
hornet oskar skrev:
det kan ju tyckas dummt att ha den på gatan men eftersom alla inte bor på landet och har lada att förvara sina fordon i så MÅSTE vissa av oss sporthojägare ställa sina hojar på gatan eller i cykelställ eller liknande!

Haha tack för den, men Löddeköpinge är INTE landet (så som du menar)

finns varken lador eller bondgårdar här :D

tänk dig en liten stad :)

Gilgo

MES
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
...
Spelar ingen roll vart den stod. Ingen ska gå och förstöra andras egendom för det. Det är samma djävla resonemang som vissa har om våldtäkter, "har du på dig såna kläder förtjänar du det".
Idioter som inte kan respektera andra människor och deras saker.

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Hayabusa Turbo
Det är en viss skillnad alltså...min Turbohoj (numera såld) saknade både tänd å styrlås. Stog alltid mot väggen hemma eller utanför krogen där jag jobbar, bilen står alltid med nyckeln i osv. Men klåfingrigheten lär väl komma krypande till vischan till slut med...

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Riverpool skrev:
...men frågan kvarstår, vad är nöjet med att välta en hoj?

Ungefär samma som att när små moppefuckon krossar fönsterrutorna på busskurerna :fatta! :mad:

Hörde en gång komentaren efter en sådan händelse inträffade "Wow, kolla som rutan small"

Stryk ska de ha :mad:

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...