Kört av på Ringen men höll mig på hjulen.
Fantastiskt landskap, god öl och härliga människor som hyr ut rum och serverar äkta Bayersk frukost, love it.
Jag är dock inte säker på att människor kring Eifelbergen förblir lika härliga om du kallar deras frukost ”bayersk”...?
Jag är dock inte säker på att människor kring Eifelbergen förblir lika härliga om du kallar deras frukost ”bayersk”...?
Startgas
"På Steam har jag sett att det finns ett spel som heter Isle of man TT(PC), har inte provat det än.
https://steamcommunity.com/app/626610" => Ride on the edge
och
bosse-l
tipsar båda om Ride on the edge
så det känns väldigt lockande. Jag har ju någorlunda dator skärm projektor duk.
doolar
Nintendo Switch var kostsammare , ca 3500 konsol med spel...
men det är klart, man kan ju sitta och köra det i lugn och ro på bussen till Skåne....
Blir nog ett test av Ride on the Edge när jag hinner med, Tackar för förslagen.
jag åt "Bayerskt" i Berlin, det är ju inte så att det är förbjudet att servera "Bayerskt" utanför Bayern...
Jag har aldrig spelat tv-spel i hela mitt liv men då jag fick rosfeber precis före älgjakten och inte kunde gå med hunden första älgjaktsveckan köpte jag Ride on the edge 2 till ungarnas PS4 för att ha nåt att göra. Går väl inte så bra hittils, har inte tagit min runt ett helt varv på the mouintain course utan att krasha.
Detaljer...Jag är dock inte säker på att människor kring Eifelbergen förblir lika härliga om du kallar deras frukost ”bayersk”...?
Detaljer...
Jag slog till på MotoGP 20 nu, 208 kr. Det finns också ett Isle of Man spel till Switchen som ska vara bra - men ingen rea på det just nu. Jag slår till när rean kommer. Meddelar om MotoGp var något att ha. Problemet generellt med racingspel till Switchen är att det inte finns någon analog trigger, det brukar bli problem med gas och broms då. Men jag tror jag kan mappa om gas och broms till styrspak. Återkommer!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|