flugan
Vem vet
...och använder två låssprintar med najtråd emellan?Man ledsnar på att naja bromsbultar.
...och använder två låssprintar med najtråd emellan?Man ledsnar på att naja bromsbultar.
Det är förmodligen det bästa men inget jag provat.
Jasså? varför det?Jag har det (I like, som Borat säger), men har läst här på SH att det inte skall vara världsbäst ur säkerhetssynpunkt.
Tills man står där med en polygrip eller plattång och det är fem minuter till start... Klart det går, och det går bra, men en riktig najtång är himla skönt att ha. Man ledsnar på att naja bromsbultar.
Jasså? varför det?
Jasså? varför det?
Jag har det (I like, som Borat säger), men har läst här på SH att det inte skall vara världsbäst ur säkerhetssynpunkt.
Jaha, då har man spenderat hundra spänn på borrar under dagen och kommit lite mer än halvvägs
2 mm höll betydligt bättre och i kombination med en pelarborr gick de sista bultarna utmärktDet där är inte roligt. Kan tipsa om att gå upp någon storlek i borr, då håller dom betydligt bättre samt att det blir lättare att dra genom najtråden senare.
Jag trådlyfter.funkar skit bra är godkännt i ERF och STCC men inte i SM och SO
Jag har en sån lösning med R-clips (de på bilden) på min hoj sedan 2008 och ingen besiktningsman har sagt något om det vid SM, SO eller NO.Jag trådlyfter.
Kan någon bekräfta att så är fallet?
Det är ju sjukt smidigt annars, jag hade det på min förra cykel och då var det ingen på besiktningarna som klagade i alla fall. Det var för visso 100 år sen (nåja i alla fall 4 typ)
Jag trådlyfter.
Kan någon bekräfta att så är fallet?
Det är ju sjukt smidigt annars, jag hade det på min förra cykel och då var det ingen på besiktningarna som klagade i alla fall. Det var för visso 100 år sen (nåja i alla fall 4 typ)
Jag ska bara finåka liteComeback?
På de flesta hojar måste man lossa ett eller båda oken när man byter framhjulet och det lär ske ett par gånger per säsong så den najtång som föreslås i tråden är nog inte överreklamerad.
Skillnaden är väl att ni använder 2mm-tråd, som tål hur mycket våld som helst?Gör som oss elektriker.. Naja tusentals meter kabel på stege.. Har i alla år funkat med en avbitare och det funkar lika bra på en hoj
Skillnaden är väl att ni använder 2mm-tråd, som tål hur mycket våld som helst?
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|