Naken-Jannes turnéfiasko

Kapten Stofil

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
gpx 600
...man undrar ju lite vad den klubbägaren/artistbokaren tänker på som bokar en sån där akt, snacka om idioti...

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Kapten Stofil skrev:
...man undrar ju lite vad den klubbägaren/artistbokaren tänker på som bokar en sån där akt, snacka om idioti...

Åtminstone fick han bra reklam i tidningarna, med bilder å allt, så han är säkert nöjd. Hur mycket man än hatar mannen så e han ju perfekt material för media och för att skapa rubriker... :kocko

Man Jan O, som sagt, man vet inte om man ska skratta eller gråta. Det är ju egentligen synd om mannen, han har ju noll koll på verkligheten, hans 2 små grå lever i sin lilla ensliga värld där uppe mellan öronen... :3freak Han måste ju, riktigt på allvar ha haft en svår barndom. Kan tänka mig att han haft det svårt där hemma eller svårt mobbad, för att kunna gå omkring på det här viset å tro att han är så jäkla bra, fastän folk driver med honom å buuar ut honom. :va

För att inte tala om BB Linda.... Vem va den andra slamppan som hon skulle starta ett TV program med, som dom pluggade för hos Luuk? Hur som helst så hade hon tydligen lärt sig ett nytt, häftigt ord: Paparazzi.... :kocko :huvet :dummer

jockesoft

Why you little...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Kawasaki Z750-08 (Orange såklart :P)
Lokke skrev:
För att inte tala om BB Linda.... Vem va den andra slamppan som hon skulle starta ett TV program med, som dom pluggade för hos Luuk? Hur som helst så hade hon tydligen lärt sig ett nytt, häftigt ord: Paparazzi.... :kocko :huvet :dummer
Baren Meral kanske? Ännu ett :kocko , såg att de skämtade om det på Godafton Sverige.

/Jocke

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Så det var det där som var Lindas krogturné..
Muhahahaha! *hnuf, blort* :rofl

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
UrbanTiger skrev:
"Homosapiens" hade fallit lättare i min enligt min mening :hihi

Jaha, varför duger inte "Neandertalare" om jag får fråga? Ska man inte kalla honom (det?) för vad han verkligen är? :5sure

Henken

Guest
Jag tycker att supertönt var lite töntigt att skrika. :lol
Du skulle gått upp på scenen och dragit han i snabeln & på det viset räddat föreställningen, hmm. Det där blev lite gay :va

Wimanski

Råttárd for life!
Gick med
7 Jun 2003
Hoj
Råttárd
Det finns inte många av dessa nya sorters kändisar som inte försöker att göra något av sin nyvunna status. Många av de kraschar i sina försök.
Vet inte ens om det finns något namn för naken-Jannes totalt misslyckade försök. Men supertönt är kanske en början på det.

Jag hoppas verkligen att de inte slutar att försöka, för det är alltid kul att få skratta av sig lite åt dessa så kallade människor/homosapiens.

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
Jag läste något i aftonbladet att han lyckas kliva på hur mycket damer som helst hela tiden. Han måste ju ljuga!! Brudar kan inte vara så korkade och osmakliga!?!?!

just det.. jag är ju bara avundsjuk.. :gnissla

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...