Då va det klart,imorrn åker jag o hämtar en sd1290
Najs. Vågar man gissa att du gick över den ursprungliga budgeten?
Strax över.
Ibland är det värt det att spräcka budgeten, det är en riktigt grym hoj. Har varit nära att uppgradera till en likadan själv, men tummen sitter lite för fast än så länge.
Har du sålt Millen, eller vad är planen med den? Jag kan eventuellt vara spekulant, körde fightad Mille för några år sedan och saknar den ibland.
5k över budget är inte så farligt?
Millen kommer säljas.
Allvarligt? Som så där på riktigt?Kasta insprutningen och montera förgasare. har haft flera hojar med sprut och alla har varit ryckiga hur man än mappar dom. kör förgasar hoj nu och det finns inga sådana problem längre
Oddsen är hyfsat goda för att hojen blir mer till mycket trevligare efter mappning.Tycker den rycker en hel del på låga varv,vilket jag antar är normalt? Är detta något som blir bättre av en mappning?
Jo lite rycker dom allt.Tycker den rycker en hel del på låga varv,vilket jag antar är normalt? Är detta något som blir bättre av en mappning?
något är felUnder 4500rpm på jämn gas så rycker den rätt bra.
Just det, glömde det...Kanske inte läge att gå från en Mille till en Shiver om man är ute efter mer tryck i motorn.
Annars är det säkert en trevlig hoj. Aprilia borde släppa en version med V4-motorn, då skulle den bli intressant på riktigt.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|