Biturbo
Min går i etthundra!
Mats Larsson
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cat skrev:Så heter min rottis![]()
Kul att du är bekant med rasen, vi var hos Ulla några gånger och hälsade på henne, men hon har inga valpar på gång just nu ev. senare i år. Så vi bestämde oss för att åka till sundsvall och hämta istället. Det är hennes första kull så kenneln har inte något namn än, men det verkar seriöst, vi ska hämta han veckan efter påsk, ska åka och hälsa på om 2 veckor.....DaLorD skrev:Får man fråga vikken kennel...
Jag såg att du e från motala men du kan inte köpa hos Ulla (CainAbels Red Kennel) för hon har väl inge valpar på g just nu...???
En polare till mig har en dvärg pudel som heter GibsonBladerunner skrev:Kul med alla förslag, vissa var bra andra sådär, i mitt tycke alltså. Vi har fortfarande inte bestämt oss men ett namn som det lutar åt är Gibson.
Biturbo skrev:Vad fan.. Har du ett helt Zoo där hemma?
Cat skrev:Japp! Eller hade innan...nu har jag sålt alla hästarna, men kvar finns 2 hundar & 3 katter, 1 marsvin och lite fiskar....![]()
Mina kompisar brukar kalla mitt hem för "Fanny Farm"....undrar varför?![]()
![]()
Biturbo skrev:Ojoj.. Djurvän av stor mått
Jag gillar också djur men har inte möjlighet att ta hand om några andra än mina tre tama dammråttor under soffan. (Ful, Dum & Elak heter de och är två månader gamla!)
Cat skrev:Va gulligt!![]()
Trango_B skrev:Plutten kanske?
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning