Fixx skrev:tonyz pr look bland annat..
http://www.realsoftware.se/tonyzprlook/html/index.htm
TONYZ PR LOOK
Tony Ericsson
Ugglarp 1212 Bergalid
31050 Slöinge
Tel: 0346- 440 99
Fax: 0346-440 99
Mobil: 0708-88 51 28
E-mail tonyzprlook@swipnet.se
Om du lämnar en utskrift i 100% och anger vilka färger du vill använda kan säkert vilken läderhantverkare som helst göra det. Använd Gula Sidorna och lite fantasi.sunkan skrev:Tackar du råkar inte veta om det finns något i sthlm hehe??
Nyteknik skrev:Om du lämnar en utskrift i 100% och anger vilka färger du vill använda kan säkert vilken läderhantverkare som helst göra det. Använd Gula Sidorna och lite fantasi.
I Stockholm kan AE tech rekommenderas. Kanske inte de snabbaste men gör ett bra jobb.sunkan skrev:Tackar du råkar inte veta om det finns något i sthlm hehe??
Mrlind skrev:Tony gjorde våra bokstäver, skickade en fil bara med texten jag ville ha, snabb och pålitlig leverans, bra om man kraschar också, bara trycka nytt.
Skit i skuggor. Det ska ju synas vad det står också. Två färger så är det klart.sunkan skrev:De va fan snyggt.
Tror du de klarar av att göra grå skuggor? ganska tveksamt eller??
P@trik skrev:Vad brukar ett sånt tryck kosta på ett ungefär ?
Säg till om du vill ha det så mailar jag en EPS som de kan använda sig av.sunkan skrev:De va fan snyggt.
Tror du de klarar av att göra grå skuggor? ganska tveksamt eller??
Goodstuff skrev:Säg till om du vill ha det så mailar jag en EPS som de kan använda sig av.
Klart det går att göra men tänk på hur ditt ryggslut/ändlykt ser ut när du sitter på hojen. Ska det synas öht så måste det ju böjas uppåt eller vara rakt.sunkan skrev:De vore nice. Du menar att du mailar den till mig?
Vore bra om den kunde vara böjd neråt i stället. Eftersom namnet ska sitta på arslet hehe. Går det att göra??
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |