Namn på skinnställ?

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
Goodstuff skrev:
Klart det går att göra men tänk på hur ditt ryggslut/ändlykt ser ut när du sitter på hojen. Ska det synas öht så måste det ju böjas uppåt eller vara rakt.
Se bifogad bild på hur det ser ut med rak text och så kan du föreställa dig om du skulle böja det neråt...

okok sant.. kanske tänkte spegelvänt haha..
Men om man kör det rakt skulle du kunna göra det och sen maila det till mig. så vore det aschysst..

/ Jonas

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
sunkan skrev:
okok sant.. kanske tänkte spegelvänt haha..
Men om man kör det rakt skulle du kunna göra det och sen maila det till mig. så vore det aschysst..

/ Jonas
Mailadress?

_basse_

ailirpA
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV Mille
Funderar också på att sätta mit namn på röven....

"basse"

Har svart/vitt ställ, men funderar på att ha något som anknyter till Aprilia.
Italiens färger eller nått.........

Förslag??

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Goodstuff har du lust att göra nått liknade till mej ska ha uppe på ryggen har ett helsvart ställ tänkte maila det till Tony och få det fixat hade tänkt mej någon röd text syns väl bäst lr vad tror du Cykeln är ju grå så...vilket format vill han ha någon som vet det :va

Skulle va riktigt kanon om du kunde fixa det du som vet hur man gör :)

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
sunkan skrev:
vad använder du för program? Något man kan ladda ner?

Om Tony skall göra namnet behövs ingen EPS fil. Faxa bilden och skriv vilka färger du vill ha, eller bara maila.

Tony tar (tog) har inte använt honom sedan 2004, då var det 100:- + moms per bokstav, inkl bakgrundsfärg och text färg. Jag hade 3 färger silver/svart/orange se bild.

Bifogat

• Zilver ERF1.jpg
    Zilver ERF1.jpg
    64.8 KB · Visningar: 112

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
Zilversurfer skrev:
Om Tony skall göra namnet behövs ingen EPS fil. Faxa bilden och skriv vilka färger du vill ha, eller bara maila.

Tony tar (tog) har inte använt honom sedan 2004, då var det 100:- + moms per bokstav, inkl bakgrundsfärg och text färg. Jag hade 3 färger silver/svart/orange se bild.

Sydde du fast det? Hörde att han har någon slags klister grej också.
Grejen är att jag har fått en eps fil mailat till mig och jag vill titta på den innan jag skickar den till tony.

/ Jonas

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det kanske inte behöver vara en EPS fil men det är ett bra format för de flesta som jobbar med trycksaker eftersom det är enkelt för dem att göra ändringar.

Gottis skrev:
Goodstuff har du lust att göra nått liknade till mej ska ha uppe på ryggen har ett helsvart ställ tänkte maila det till Tony och få det fixat hade tänkt mej någon röd text syns väl bäst lr vad tror du Cykeln är ju grå så...vilket format vill han ha någon som vet det :va

Skulle va riktigt kanon om du kunde fixa det du som vet hur man gör :)
Ska det står Gottis då?
För börja ta betalt... :hihi

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
Det kanske inte behöver vara en EPS fil men det är ett bra format för de flesta som jobbar med trycksaker eftersom det är enkelt för dem att göra ändringar.

Ska det står Gottis då?
Konstigt namn, kanske en primitiv människa med enkla behov.

Bifogat

• GROTTIS.gif
    GROTTIS.gif
    8.6 KB · Visningar: 37

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
sunkan skrev:
Grejen är att jag har fått en eps fil mailat till mig och jag vill titta på den innan jag skickar den till tony.

/ Jonas

Tony skicakde bokstäverna å så sydde min skomakare fast dom på ryggen. Krävs en del arbete... Vet dock inte hur mycket tid det går åt till anuset dock? Vi hade ju våra på ryggen och bröstet...

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
sunkan skrev:

/ Jonas

Limmar först, för att det verkligen ska bli rakt, sen syr Tony. Fördelen med Tonys bokstäver är bl.a att du kan byta ut bokstav för bokstav vid eventuell vurpa. Samt i samma veva laga skinnstället om det gått hål.

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Goodstuff skrev:

Ska det står Gottis då?

Japp Gottis
du kan få en puss i påsk :pannkyss

GSXR1100R skrev:
Konstigt namn, kanske en primitiv människa med enkla behov.

jag är iaf inte gammal,lat och omotiverad....sen att jag kallas Gottis har nog med att göra att jag är från gotland med... :va
du trodde väl inte att man fick ha sitt vanliga namn när man kom och snackde Keno i Göteborg

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Gottis skrev:
jag är iaf inte gammal,lat och omotiverad....sen att jag kallas Gottis har nog med att göra att jag är från gotland med... :va
du trodde väl inte att man fick ha sitt vanliga namn när man kom och snackde Keno i Göteborg
Oj jag läste fel, tids nog blir du oxo gammal, lat och omotiverad, men först måste du vurpa dig gul och blå ett par gånger.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...